Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Miettimisen aihetta
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: HuruUkkeli - 25.02.2012 kello on 15:59 ---Kyllä Kuukkelikin täällä esiintyy 289 lintulajin joukossa, joista 110 lajia on pesinyt Viikin alueella ja nuotiollakin istuskellaan aina silloin tällöin keskellä Helsinkiä
http://www.gardenia-helsinki.fi/Viikinluonto/linnut.htm
--- Lainaus päättyy ---
Ettei se ollut "kapakka kuukkeli" !!!! ;D ;D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 25.02.2012 kello on 14:10 ---Tiivistähän täällä paikoitellen on mutta ei kuitenkaan kaikkialla. Myös rauhallisia alueita löytyy. Se, että onko mitään järkeä maksaa asumisesta niin paljon kuin täällä on pakko. Tosin sitä hieman kaventaa mm. jonkin verran paremmat ansiotulot ja vaikka se ettei täällä ole pakko pitää sitä helkatin kallista autoa, puhumattakaan kahta.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, voihan sitä ajatella.
Täällä asutaan yhden tuloilla uudehkossa omakotitalossa ja jotenkin tullaan toimeenkin. Samalla hinnalla saisi sieltä kerrostaloyksiän tai kaksion vanhasta kerrostalosta...
HuruUkkeli:
Olen asunut mm. Jyväskylässä, Hankasalmella, Kuopiossa, Kuusamossa ja Konnevedellä Ja olin kovasti sitä mieltä ettei koskaan Helsinkiin toisin kuiteski kävi töitten perässä piti tulla, satuin tapaaamaan mukavia hesalaisia kavereita joiden mukana löytyi ihan toisenlainen hesa mitä olin ennen nähnyt matkalla rautatieasemalta satamaan. Nyt taas sitä mieltä ettei koskaan kehä1:n ulkopuolelle. Asunnot kyllä turhan kalliita mutta muuten eläminen halvempaa kuin esim. Jyväskylässä (tarjoukset julkinenliikenne ym.) Hyvin riittää pieni eläke.
Pekka:
Ihminen yleensä viihtyy synnyinseudulla. Että ei täältä minnekkään lähdetä asumaan.
Täällä on asunto, työpaikka kävelymatkan päässä ja jos sataa menee bussilla.
Elokuvat, teatteri, ravintolat, taidenäyttelyt, kaupat, lentoasema, lauttaranta, ja vaikka mitä ihan vieressä.
Että kyllä Helsingissä viihtyy. Meidän asuntovaunu ei kyllä ole koskaan käynyt Helsingissä mutta se kuuluukin maalle. :)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 25.02.2012 kello on 19:40 --- Meidän asuntovaunu ei kyllä ole koskaan käynyt Helsingissä mutta se kuuluukin maalle. :)
--- Lainaus päättyy ---
Meidän asuntovaunu on käynyt useasti Helsingissä, mutta ei koskaan ole pysähtynyt siellä ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta