Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
K.E.V:
Yhden ex työkaverin autossa oli AUN-10 rekkari. Sattui olemaan sukunimensä.
Samoin yhden frendin auto on AUD-158 = AUDI S8
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 16.02.2012 kello on 18:49 ---Jos kilpi olisi tosiaan henkilökohtainen ja siirrettävissä ilman uutta 900 euron päätöstä uuteen autoon, havittelisin heti OSS-166 -kilpeä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Näyttäs tuo "mun kilpi" olevan vanhassa Nissan Sunnyssä, jonka katsastus menee justiinsa umpeen. Jos tuommosen hajottamokuntosen sunnyn sais ostettua itelle ja pistäs paaliin, voisko kilvet siirtää toiseen ilman kallista päätöspaperia ???
perho-ukko:
Aikoinaan Rantasalmen nimismiehellä oli MMM100,muutti juvalle,ja vaihtoi autoa vähän väliä,aina sama rekkari,kait se vallesmannilta onnistuu !!! ;D ;D ;D ;D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.02.2012 kello on 21:21 ---Mulla on tapana autosta lähtiessä katsoa viereisten autojen rekkarit, kaiken varalta, jos tullessa on autoa kolhaistu. Yleensä kyllä ajan auton kaupassa käydessä sinne syrjemmälle, kävely on hyväksi. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Auto ajetaan oven eteen. Mutta toisten pysäköintejä tulee kyllä katsottua kun itse parkkeeraa. Jos viereisissä ruuduissa autot on vinossa tai paikan reunamaalin päällä etsin toisen paikan. Jos taas suoraan ja keskellä paikkaa niin uskaltaa pysäköidä.
Minulla on invalappu, mutta harvemmin hyödynnän invapaikkoja, paremmin niitä tarvitsevat käyttäköön.
iso-juuso:
Vastauksena otsikon kysymykseen, minusta esimerkiksi sellaiset kuraroisketarrasarj at joita noihin city-maastureihin myydään ovat aika turhia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta