Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?

<< < (9/22) > >>

tkunnas:
Joskus saa vahingossa sopivan kilven. Mulla oli entisessä elämässä tipparellussa kilvet OPE-223. Olin tuolloin ammatiltani opettaja.

tkunnas:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 16.02.2012     kello on 21:46 ---Vastauksena otsikon kysymykseen, minusta esimerkiksi sellaiset kuraroisketarrasarj at joita noihin city-maastureihin myydään ovat aika turhia.

--- Lainaus päättyy ---
Kuraroisketarrasarja on hauska, mutta miksi niissä on se citymaasturi kiinni? :)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 16.02.2012     kello on 21:39 ---Näyttäs tuo "mun kilpi" olevan vanhassa Nissan Sunnyssä, jonka katsastus menee justiinsa umpeen. Jos tuommosen hajottamokuntosen sunnyn sais ostettua itelle ja pistäs paaliin, voisko kilvet siirtää toiseen ilman kallista päätöspaperia ???

--- Lainaus päättyy ---

Pahoin pelkään, että siinä vaiheessa kun se vapautuu Nissanista, niin se onkin erikoiskilpi. Periaatehan nykyään on, että auto saa maahan tullessaan kilvet, jotka seuraavat sitä koko elämänsä.

Pekka:
Siis että joku ostaa kuraroiskeet auton kylkeen tarroina. No johan. ;D

Muistu mieleen nää vauhtiviivat. Tarrana tai ralliteippi.

Pisarapeili. Onhan näitä kun muistelee.

Itse en muista yhtään entisen auton rekisterinumeroa ja aika huonosti näiden nykyistenkin.

kilvet.com siellä taitaa olla myynissäkin noita erikoisnumeroita. Jos joku on niin hullu että ostaa.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.02.2012     kello on 21:48 ---Pahoin pelkään, että siinä vaiheessa kun se vapautuu Nissanista, niin se onkin erikoiskilpi. Periaatehan nykyään on, että auto saa maahan tullessaan kilvet, jotka seuraavat sitä koko elämänsä.

--- Lainaus päättyy ---

Pitäs sitte kysyä, vaihtasko nissanin omistaja päikseen volvoon - oishan tuo kilpi melkeen sen arvoinen ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View