Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?

<< < (7/22) > >>

kimi:
Tuttu Juuso sai 50 vuotislahjaksi JUU-50 kilven. Oli itselleen ostanut uuden auton lahjaksi ja vaimonsa hoiti tuon kilven sihen yllätyksenä.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.02.2012     kello on 20:51 ---Tuntemani kuopiolainen autoasentaja, ripeä pikahuoltomies kun oli, hankki kilven YKS-2.

--- Lainaus päättyy ---
Katoppas, hän oli mun Saabin hoviasentaja Scan-Autolla ollessaan, se rekkarihan oli siinä sec-mesessä, tuo rekkari meni kyllä sen mersun mukana, ei ollut enää sitten starcraftissa.

aaoulusta:
Jos vastaan tulee Mazda 323 hopea rek JOH-1  se on minun vanha kuletin....

kimi:
En tiedä ollaanko vaimon kanssa erilaisia vanhoja. Usein puhutaan autoista niitten rekisterinumerolla ja kumpikin taitaa lukea kaikki toisten rekkarit liikenteessä. 

Taas RIX, FEU tms on sitä tai tätä, noi oli meidän parkkipaikan naapuripaikkojen autoja. 

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.02.2012     kello on 21:16 ---Taas RIX, FEU tms on sitä tai tätä, noi oli meidän parkkipaikan naapuripaikkojen autoja.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on tapana autosta lähtiessä katsoa viereisten autojen rekkarit, kaiken varalta, jos tullessa on autoa kolhaistu. Yleensä kyllä ajan auton kaupassa käydessä sinne syrjemmälle, kävely on hyväksi. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View