Onko kenelläkään tietoa, mikä olisi edullinen viina-, viini- ja olutkauppa Tallinnassa? Ja mielellään niin, että pääsisi m-autolla sopivan (=lyhyen) matkan päähän?
SuPerAlko, pääsee pihaan isollakin autolla.

Onko kenelläkään tietoa, mikä olisi edullinen viina-, viini- ja olutkauppa Tallinnassa? Ja mielellään niin, että pääsisi m-autolla sopivan (=lyhyen) matkan päähän? SuPerAlko, pääsee pihaan isollakin autolla. ![]()
tähän pääsee metrin päähän lastausovesta
tilaa tuotteet valmiiksi kotoa netinvälityksellä, maksat vasta paikanpäällähttp://www.sadamamarket.ee/index.php?lang=fin Paljonkos sitä muuten saa tuoda esim kaljaa Suomeen?
Paljonkos sitä muuten saa tuoda esim kaljaa Suomeen?Omaan käyttöön niin paljon kuin haluaa. Elikkä Viton saa lastata lattiasta kattoon pokkana
eikä ongelmia rajalla!? Hienoa, tuota täytyy oikein suunnitella!Elikkä Viton saa lastata lattiasta kattoon pokkanaNoh ehkä kantavuus tulee vastaan.
Elikkä Viton saa lastata lattiasta kattoon pokkana Huhujen mukaan, jos rajalla sattuvat tarkistamaan, niin hyvä laskelma siitä, miten juot lastisi, "parasta ennen" päiväystä aikaisemmin. ![]()
Ei tarvii ku sanoo vaan että on isot juhlat tulossa ja sinne tarjottavaa hakemassa
SuPerAlko, pääsee pihaan isollakin autolla.Super alko oli ainaki parikevättä sitten kätevä ko isännän bilejuomat haettiin..saatii viel oikke 3%:n alennusklappu..ei oo käytetty sitä korttia vielä Näppärää kattella kotona kamat valmiiks ja sit vaan maksaa ja kaveri tuo autolle lavan ja sit lastaamaan ![]() Super a varasto myymälässä on käyty jonku kerta,hengissä ollaa.
kaiken kaikkiaan
eikös tuo virokin nyt kuulu eu:h vai olenko taas tippunut kärryiltä jos niin on niin eikös nämä lait joita täälläkin on koske myöskin heidän myytäviä tuotteita mä olen ostanut sieltä Prismasta sen vähän mitä olenkin ostanut ja luottanut heidän tuotteisiinsa monessa muussakin tuliaises ![]() niin ja olen kyllä juonut sen ranta-alkonkin tuotteita eikä siinä tainnut muuta tulla kuin hieman heikko happi niiden juhlien jälkeen ![]() mä kyl ymmärsin tuosta
et kannattaa käyttää viron omaa alkoa niin kuin meidänkin suomen omaa kossua ostaa sen sitten mistä vaan ![]() Minun mielestä jokainen saa ostaa sieltä minkä parhaaksi näkee
![]() Minun mielestä jokainen saa ostaa sieltä minkä parhaaksi näkeeJa sitä mikä parhaalle maistuu |