-
Savusaunatreffit Lemmillä 16-18.3.2012: 16.03.2012 - 18.03.2012
Kirjoittaja
Aihe: Saunatreffit Lemmillä 16-18.3.2012 (Luettu 25642 kertaa)
« Vastaus #76 : 11.03.2012 kello on 19:02 »
kivaa et pääset tulemaan ja kiva tutustua noihin hyviin ystäviisi juu alappas vain ääniharjotuksiin jotta saat hyvät äänet karaookkeen 
Ja on siellä pannukin niin saadaan vaikka nokikahveet
« Vastaus #77 : 11.03.2012 kello on 19:09 »
Ja on siellä pannukin niin saadaan vaikka nokikahveet
no sit vaan vettä ja poroja mukaan ja tarkotan nyt noit kaffeporoja 
« Vastaus #78 : 12.03.2012 kello on 19:33 »
« Vastaus #79 : 12.03.2012 kello on 20:50 »
Saappaat varmaan on paras jalkine Lemmillä. Onkos joki jäästä jo vapautunut?
Laitetaanko ruokaa yhdessä vai jokainen omassa kopissaan? Toivottavasti saadaan kaunis keli sinne! Dorotea oletko tulossa viehkeän vaimosi kanssa Lumumbalanteita vatkaamaan? 
lupaili sadekuuroja mutta plussaa kuiteskin mut mehän annamme toiveen , et paistais aurinki armas koko viikonlopun eikös ? siellä kodassa on hyvä kokata kuka mitenkin vai kuinka ? minulle käy miten vain  ja eikös sinne laavulle mennä kuitenkin kaffeelle ja makkaraa paistamaan Doro ilmoitti tuol infos ettei nyt pääse iltamiin mukaan harmin paikka  mutta eiköhän met vielä ehditä kaik yhdes näkemään ja iltaa viettämään joskus toisten sitten  kivaa kuitenkin ,jotta te muut jotka olette tulossa niin saadaan nyt sit viettää yhteistä aikaa ja ennen kaikkea .. höpöttää ihan livenä no me tullaan jo perjantain johonkin  valoisaan aikaan... onkos muita perjantaina tulijoita ?
« Vastaus #80 : 12.03.2012 kello on 21:05 »
Minä yritän myös tulla melko aikaisin la aamulla, mutta hieman on ahdasta Chevyn ohjaamossa kun prinsessojen ja minun kamat pitää saada mahtumaan kaikki sisään hyttiin!!! Kesällä heitän lavalle pari merimiessäkkiä täynnä kamaa niin menee helpommin- se pakollinen pallogrillikin sinne mahtuu  Noh täytyy yrittää pakata sotilaallisesti(miltei mahdotonta suurpiirteiselle immeiselle) niin saadaan tarvitsemamme kamat mukaan 
« Vastaus #81 : 12.03.2012 kello on 21:13 »
Minä yritän myös tulla melko aikaisin la aamulla, mutta hieman on ahdasta Chevyn ohjaamossa kun prinsessojen ja minun kamat pitää saada mahtumaan kaikki sisään hyttiin!!!
Kesällä heitän lavalle pari merimiessäkkiä täynnä kamaa niin menee helpommin- se pakollinen pallogrillikin sinne mahtuu 
Noh täytyy yrittää pakata sotilaallisesti(miltei mahdotonta suurpiirteiselle immeiselle) niin saadaan tarvitsemamme kamat mukaan 
onko sul mitään saavia tai muuta isoa muovipönikkää jonka voisit sitoa sinne lavelle ja sinne sit vaikka prinsessojen kamat tietty ois hyvä , jos siinä muovipytys ois vielä kansi päällä 
« Vastaus #82 : 12.03.2012 kello on 21:23 »
Onhan nuita vaikka mitä, kunhan turisen lämpimikseni,,, Olin tänään nuorimmaiseni kanssa Vihdissä eläinlääkärillä ja ajelin vanhaa ykköstietä, niin oli aavemainen olo kun tyhjää toimitilaa ja erittäin vähän liikennettä. Tuli mieleen sellainen elokuvien lavastemaailma,- ei silti kiva oli ajaa yssikseen. Eväät vain jäi tekemättä. Reisussa termoskahvi ja reissarit maistuvat taivaallisilta,,,,,hiukan rönsyää, mutta kyllä koppiinkin paljon mahtuu. Kerran mamma innostui Ikeasta ostaan kaikenlaista ja vielä joitain hemmetin palmuja, niin sieltä minä lehvästön lävitse koira sylissä kotiin ajoin  No hätä- kunhan karaoket toimii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Vastaus #83 : 12.03.2012 kello on 22:30 »
Onhan nuita vaikka mitä, kunhan turisen lämpimikseni,,,
Olin tänään nuorimmaiseni kanssa Vihdissä eläinlääkärillä ja ajelin vanhaa ykköstietä, niin oli aavemainen olo kun tyhjää toimitilaa ja erittäin vähän liikennettä.
Tuli mieleen sellainen elokuvien lavastemaailma,- ei silti kiva oli ajaa yssikseen. Eväät vain jäi tekemättä. Reisussa termoskahvi ja reissarit maistuvat taivaallisilta,,,,,hiukan rönsyää, mutta kyllä koppiinkin paljon mahtuu. Kerran mamma innostui Ikeasta ostaan kaikenlaista ja vielä joitain hemmetin palmuja, niin sieltä minä lehvästön lävitse koira sylissä kotiin ajoin 
No hätä- kunhan karaoket toimii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hyvä sitten ja kyl sopu tilaa tekee  muuten olen kans huomannut et suobbikin on varsinainen tila-auto tuotiin sillä ulko-ovi karmeineen ja se oli vieläpä oikein hyvin pakattu eikä mistään lähi rautakaupasta vaan turun toiselt puolen Starkista siinä sitä tultiin kyyryssä nenä kiinni ikkunas myyjäkin sanoi et ei kannata edes yrittää sitä ovea tuohon autoon mutta siellä sitä köröteltiin vaan kotia ovi mukana 
« Vastaus #84 : 13.03.2012 kello on 09:25 »
Täältä tulossa 2 aikusta  ja vaunu,tullaan jo torstaina 
« Vastaus #85 : 13.03.2012 kello on 11:10 »
Mahtaisiko tuonne uskaltaa kesärenkailla tulla mukaan 
Kyllä uskaltaa  Itsellä kanssa suvikumit vaunussa 
« Vastaus #86 : 13.03.2012 kello on 12:22 »
Paljonkos meitä sitten kaiken kaikkiaan on tulossa? Ite tuun vasta lauantaina abouttiarallaa 1-2 aikaan päivällä.
« Vastaus #87 : 13.03.2012 kello on 12:26 »
latetaanpas nyt lukua täältä kaks ja tupacarsi 
« Vastaus #88 : 13.03.2012 kello on 12:37 »
Meiltä yks ja kaks whipukkaa ja koppa kaljaa,,,,,,,,,,,
« Vastaus #89 : 13.03.2012 kello on 14:19 »
Viime viikonloppuna: -Tiet oli jo soralla lähes koko matkan,varjoisimmissa paikoissa sohjoa. -Joessa ainakin padon yläpuolella vielä kantava jää,alapuolella sulia kohtia.(avanto on kyllä auki) -Kumikengät on tarpeelliset ja sopivat jalkineet Lemmille nyt. -Laavulle menee latu ja traktorin ajoura,siis lähimmälle laavulle.Muihin pääsee suksilla tai lumikengillä.(jos kunto riittää niin tietysti myös kahlaten lumessa) -Muuttolintuja näkyi ja kuului jo viikonloppuna.
Näillä näkymillä ollaan myös omalla paikalla viikonloppuna. Ja tietysti Milo myös,tässä kuva parin viikon takaa Lemmiltä
|