Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Alkoholinkäyttö, siisteys ym. käyttäytyminen alueilla
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 4.02.2012 kello on 22:22 ---Meinaatko, että meikäläinen näyttää, että on rahaa juoda kaljaa vaiko että ylpeilisin kaljanjuonnilla? Tuo on niin vieras ajatus mulle, ettei ole tosikaan. On tuollaisen väittäjillä tässä asiassa realiteetit nyt hukassa, ei voi muuta sanoa. ;D Janoon sitä olutta juodaan.
Se voi olla tämä ajatustavan ero; minä kun en juo humaltuakseni, niin en osaa edes ajatella tuolla tavalla. Kun vielä olen nuorempaa sukupolvea niin mulla on inho kaikenlaista tekopyhyyttä, kuten tarpeetonta pullonpiilottelua kohtaan. Vaan eipä ole koskaan kukaan tullut huomauttelemaankaan .
Nuorisollakin lienee kaljatölkit kädessä juomista varten, vaikeeta olisi kadulla tuoppeja raahata mukana...
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Alan nostattellee osakkeitaan ;D ;D ;D
Kukapa sitä humaltuakseen juopi, mulla vaan tahtoo olla sillen että juuesa pakkaa humaltummaan, vaan eipä se varmaankaan vielä saunasa näy, ja saunakaljat otan, ellei se ole erikseen portilla kielletty. Penskoilta en oo ikänä juomisiani piilotellu, enkä lastenlapsilta. Silti näyttää, että kunnon eläjiä noista omista on tullu, ja lastenlapsista tullee vielä parempia ;D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 4.02.2012 kello on 17:52 ---Totta kai saattaa jotakin huomaamatta pudota. Siksi keräilenkin muiden pudottamia, ettei tarvitse katsoa peiliin. Olen aikaisemminkin maininnut, että meidän kulkimen ulkopuolella ei tölkit eikä pullot ole esillä. Laseja ja mukeja kylläkin, joita ei ole kukaan vielä tullut haistelemaan. Trinkille, kaljalle tai soknakille tervetuloa, ja otetaan lasista. :D
--- Lainaus päättyy ---
Joo muumimukiin kaikki ulkona juotavat niin ei kukaan näe onko mukissa kaljaa, viiniä, kahvia, teetä, paukku, konjakki vai mitä vaan. Maailma pelastuu ja lapset raitistuu.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 4.02.2012 kello on 23:52 ---Joo muumimukiin kaikki ulkona juotavat niin ei kukaan näe onko mukissa kaljaa, viiniä, kahvia, teetä, paukku, konjakki vai mitä vaan. Maailma pelastuu ja lapset raitistuu.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä idea. Mulla vaan ei ole muumimukia, mutta Pekka Töpöhäntä muki on. 8)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 5.02.2012 kello on 02:22 ---Hyvä idea. Mulla vaan ei ole muumimukia, mutta Pekka Töpöhäntä muki on. 8)
--- Lainaus päättyy ---
Taidan laittaa vettä helteellä kossupulloon..
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 5.02.2012 kello on 07:37 ---Taidan laittaa vettä helteellä kossupulloon..
--- Lainaus päättyy ---
Ja sitten autolla ajaessa siitä ryyppyjä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta