Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Alkoholinkäyttö, siisteys ym. käyttäytyminen alueilla

<< < (5/7) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis -  5.02.2012     kello on 08:49 ---Ja sitten autolla ajaessa siitä ryyppyjä.

--- Lainaus päättyy ---

Johtuukohan siitä että nyky autossa ei ole enään ryyppyä, koska se hirttää monella kiinni.  ;D ;D

aaoulusta:
ite juon jos juotatuttaa ja janoonkin !! niin tölökistä pullon suusta kuin lasiata/mukista..minä oon ihminen ;)

pentti:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  5.02.2012     kello on 11:01 ---ite juon jos juotatuttaa ja janoonkin !! niin tölökistä pullon suusta kuin lasiata/mukista..minä oon ihminen
--- Lainaus päättyy ---

Näin muuten tehdään.

Edit: lainaus
-Alan

kimi:
Minusta ei voi verrata lasten ja nuorten pussikaljoittelua ja aikuisen esim. ruokajuomana juotua viinilasillista tai paukkua oman auton markiisin alla.
Lapsi / nuori haluaa usein osoittaa olevansa jotakin käyttäytymisellään kun taas aikuinen mielestäni taas peittelee jotakin jopa itseltään jos ei kehtaa edes omalla reviirillään nauttia lasillisesta. Ennemmin tällainen mielestäni  tekopyhyys vaikuttaa kielteisesti lasten kuvaan alkoholista, tekee siitä hävettävän ja mahdollisesti tuo pussikaljottelu nimenomaan on vastareaktio tuollaiselle käyttäytymiselle.
Aikuisen örveltely kännipäissään on sitten taas eri asia

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  5.02.2012     kello on 12:22 ---Minusta ei voi verrata lasten ja nuorten pussikaljoittelua ja aikuisen esim. ruokajuomana juotua viinilasillista tai paukkua oman auton markiisin alla.
Lapsi / nuori haluaa usein osoittaa olevansa jotakin käyttäytymisellään kun taas aikuinen mielestäni taas peittelee jotakin jopa itseltään jos ei kehtaa edes omalla reviirillään nauttia lasillisesta. Ennemmin tällainen mielestäni  tekopyhyys vaikuttaa kielteisesti lasten kuvaan alkoholista, tekee siitä hävettävän ja mahdollisesti tuo pussikaljottelu nimenomaan on vastareaktio tuollaiselle käyttäytymiselle.
Aikuisen örveltely kännipäissään on sitten taas eri asia

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä!

Käyn itse esimerkistä, sillä minusta tuli (lähes) absolutisti vaikka vanhempani eivät naukkujaan piilotelleetkaan - eivät he toki humalahakuisesti juoneetkaan, vaan sillai keskieurooppalaises ti. Antoivat kotona jopa maistaa; sanoivat että maista mielummin kotona kuin salaa jossakin kaveriporukassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View