Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Alkoholinkäyttö, siisteys ym. käyttäytyminen alueilla
jopekka:
No olen aineskin yli 40 SFC-alueilla ollut ei ole viellä tähän mennessä tarvinnut
valvoa toisten mölyämisen takia siellä. Voi olla että on liian hyvät hermot tai huono kuulo.
Joopa Joo..... :D ;)
massimo:
--- Lainaus käyttäjältä: jopekka - 4.02.2012 kello on 21:22 ---No olen aineskin yli 40 SFC-alueilla ollut ei ole viellä tähän mennessä tarvinnut
valvoa toisten mölyämisen takia siellä. Voi olla että on liian hyvät hermot tai huono kuulo.
Joopa Joo..... :D ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä piti vaihtaa nukkumapaikka viime kesänä alueen toiseen nurkkaan, kun naapurissa vetivät pojat karaokea vielä neljän aikaan aamulla. Ehkä ei ollut uskallusta selvinpäin joihkata. Luulossa eikä kuulossa ole vikaa, totesi työterveyshoitaja, joten olen varmaan jotain mökää kuullut. :o :o
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: massimo - 4.02.2012 kello on 21:40 ---Kyllä piti vaihtaa nukkumapaikka viime kesänä alueen toiseen nurkkaan, kun naapurissa vetivät pojat karaokea vielä neljän aikaan aamulla. Ehkä ei ollut uskallusta selvinpäin joihkata. Luulossa eikä kuulossa ole vikaa, totesi työterveyshoitaja, joten olen varmaan jotain mökää kuullut. :o :o
--- Lainaus päättyy ---
Poikkeuksia kuitenkin aina on (jossakin ruuhkasuomessa, jollakin kausipaikkalaisella oli rakennettu puutarha ja iso terassi. Illan kähmyssä sinne tuli koko kaveriporukka juhlimaan). Mikäs siinä, piruakos minä sinne tuppaannun. Jotenkin haistin systeemin jo ilmottautuessani. Kuitenkin kun olen SFC-alueella ollut, niin saunan jälkeen on uni maistunut. :D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 4.02.2012 kello on 20:17 ---Niin miltä näyttää kun nuoriso kaduilla ja puistoissa liikkuu kalja tölkit kädessä. Onko juomat esillä siksi, että heillä on niin kova jano. Ei siksi, vaan siksi, että he näyttää, näin meillä. Sama näyttäminen myös siinä kulkimen edessä. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Meinaatko, että meikäläinen näyttää, että on rahaa juoda kaljaa vaiko että ylpeilisin kaljanjuonnilla? Tuo on niin vieras ajatus mulle, ettei ole tosikaan. On tuollaisen väittäjillä tässä asiassa realiteetit nyt hukassa, ei voi muuta sanoa. ;D Janoon sitä olutta juodaan.
Se voi olla tämä ajatustavan ero; minä kun en juo humaltuakseni, niin en osaa edes ajatella tuolla tavalla. Kun vielä olen nuorempaa sukupolvea niin mulla on inho kaikenlaista tekopyhyyttä, kuten tarpeetonta pullonpiilottelua kohtaan. Vaan eipä ole koskaan kukaan tullut huomauttelemaankaan .
Nuorisollakin lienee kaljatölkit kädessä juomista varten, vaikeeta olisi kadulla tuoppeja raahata mukana...
perho-ukko:
Puskaparkit pohjoisessa parhaat !! ;D ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta