Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Manuaali vs Automaatti

<< < (17/51) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 14.03.2011     kello on 20:55 ---Kun tuossa aiemmin viittailtiin ammattiautoilihin, niin tulin tuossa juuri "Poliisit" -sarjaa seuratessani havahtuneeksi siihen, että noissa poliisi-transportereissa näkyy olevan manuaalivaihteet.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole kaikissa, osassa on DSG (ainakin "Poliisit" sarjassa olen pongannut semmoisen).

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 14.03.2011     kello on 20:55 ---Kun tuossa aiemmin viittailtiin ammattiautoilihin, niin tulin tuossa juuri "Poliisit" -sarjaa seuratessani havahtuneeksi siihen, että noissa poliisi-transportereissa näkyy olevan manuaalivaihteet.

--- Lainaus päättyy ---
Mitäs nyt olen kymmenkunnassa poliisiautohuutokau poissa käynyt. Niin kaupunkien "maijoissa" automaatti. Maaseudun manuaali, pääsääntöisesti. Kuvastaa käyttöympäristöä vaihteiston valinta. Postin jakeluvehkeissä paljon automaatteja

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.03.2011     kello on 21:31 ---Mitäs nyt olen kymmenkunnassa poliisiautohuutokau poissa käynyt. Niin kaupunkien "maijoissa" automaatti. Maaseudun manuaali, pääsääntöisesti. Kuvastaa käyttöympäristöä vaihteiston valinta. Postin jakeluvehkeissä paljon automaatteja

--- Lainaus päättyy ---

Olikohan tuo jakso turusta. Taitaa mennä maaseutukategoriaan sitten ;)

Waari:
On sekä että.
Tulee myös olemaan jatkossakin, kun mamma tykkää ajaa automaatilla ja itse manuaalilla.
Automaatilla ei ole vedetty vaunua, kun tuohon Fiiun pakuun menee tavarat paremmin, mutta ei se ole pois suljettu vaihtoehtokaan.

JeanS:
No nyt on veturi sitten vaihdettu automaattivaihteise ksi  :D .
Mondeon paikan otti käytetty Hyundain Santa Fe 2.0 crdi.

Todella mukavan tuntuinen auto ajella.

Tuli testattua myös paria DSG-automaattivaihteistolla olevaa peliäkin. Jotenkin tuo perinteinen automaatti tuntui kuitenkin itsestä mukavammalta. Olennaisin tuntuva ero on liikkeellelähdön pehmeydessä.
-Tällä mennään nyt, ja katsotaan miten ensikesän vetohommat sujuvat uudella autolla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View