Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Manuaali vs Automaatti

<< < (23/51) > >>

Duster:
Mie tykkään automaatista, kait tuo sprintsift automaatiksi luetaan

LMC-99:
Molempia löytyy ja hen.koht.tykkään automaatista.
Makuasia tämäkin niin kuin moni muu..

Jushi69:
Ensin olin skeptinen automaattiin mutta kunhan sen ostaa tehokkaalla koneella niin meno maittaa..
Jotensakin olen huomannut että ajotyylistä on tullut pikkuhiljaa naatiskeleva ja rauhallinen.Tämähän ei ole ollenkaan huono asia.. :)
Eli siis kaikki automaatin hankintaan..

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 19.04.2013     kello on 20:24 ---Ensin olin skeptinen automaattiin mutta kunhan sen ostaa tehokkaalla koneella niin meno maittaa..
Jotensakin olen huomannut että ajotyylistä on tullut pikkuhiljaa naatiskeleva ja rauhallinen.Tämähän ei ole ollenkaan huono asia.. :)
Eli siis kaikki automaatin hankintaan..

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 19.04.2013     kello on 19:20 --- No meinasitko,että tullee miljonääri polttoaine säästön takia :D

--- Lainaus päättyy ---

8 litraa vs. alle 6 litraa satasella. Olo on kuin kyllä nykyään laittais rahaa pankkiin kun ajaa manuaalilla :-) Onhan tuo automaati mukava ajaa, siitä ei voi kyllä kiistellä.

Yks kaveri ajelee työkseen samanlaisella automaatti Vollella Oulu Raahe väliä  ja valittelee  kokoajan kulutusta.  Tuntuu vievän kans melkein kaks litraa enemmän satasella :-(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View