Mulle tulikin postia Korkeammalta taholta:
Kansainvälinen valuuttarahasto (IMF)
164 DE-80939 Berkshire, Lontoo,
Iso-Britannia.
REF:-XVGNN8809
Puhelin (+44) 7024 051 666
Fax: (+44) 7034 061 666
Vastaus: Hon.Mrs.christinela
garde-imf@w.cn
SINUN Erääntyneet RAHASTOJEN £ 10,8000,000,00 VUOTAA
Ennen pidätyksen ja kuulustelut joidenkin virkamiesten viime kuussa havaittiin, että ne harjoittavat kavallus ulkomaisille asiakkaille heidän Jumala antanut rahaa tekosyyllä, että he kieltäytyi maksamasta tiettyjä maksuja, jolloin on vaikeata voit lunastaa varoja.
Mitä aion kertoa täällä on totta. En vain ymmärrä tilannetta sinun on läpäissyt kaiken tämän, mutta sietää hymyssä suin ja seistä. Sinun Jumala on muistanut sinua ja puuttunut asiasi. Haluaisin tuntea samalla tavalla, jos olen teidän kenkä. Mutta usko Jumalaan, että tällä kertaa sinun tulee menestymään.
Olen nimitetty hoitaa sinua.Uusi järjestelmä on maksettu.Uusi järjestelmä on kautta verkkopankin kautta tai automaattikortti riippuen valintasi. Sinun olisi pitänyt tehdä siirron itsellesi tilillesi ilman matkustaa ulkopuolella tapahtuu. Ei enää kolmannen osapuolen kauppa. Voit vaikuttaa siirtoja eteenpäin.
Haluan tehdä selväksi teille. Jos tämä uusi järjestelmä et ole saanut maksua, niin unohda se elämän. Tämän voit tehdä kauppa itse on turvattu ja luotettava. Ei taho voisi maksaa, jos jatkat tekemisissä kolmansille osapuolille.
Sinua kehotetaan antamaan meille seuraavat tiedot:
Koko nimi:
Osoite:
Ammatti:
Suora Puhelinnumero:
Maa:
Sukupuoli:
Ole kärsivällinen, ja täydellä yhtiö ollessaan kanssamme. Tiedonannossanne meille, liitä henkilökortin helppoa tarkastusta. Jos olet tekemisissä kenenkään muun lukuun ottamatta niitä, olet täysin vaarassa.
vilpittömästi
Hon.Mrs.Christine Lagarde,
TOIMITUSJOHTAJA (IMF).
Vastaa, Hon.Mrs.christinela
garde-imf@w.cn
Tosin tuota en oikein ymmärtänyt, miten voi tuntea jos on meidän kenkä???