Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ilta-Sanomissa "retkeilyautoista"
kimi:
Piti oikein lukea mitä olen ketjuun aikaisemmin kirjoittanut ja edelleenkään en ymmärrä miksi kukin ei voisi valita itselleen sopivaa vaihtoehtoa. Me tehdään pitkiä matkoja ja yövytään puskissa, meille tuo ei ole vaihtoehto WC ja suihku lisättynä tilanne olisi toinen.
Kukin tavallaan ja sillä mikä itselleen sopii. Luonnikkaita reissuja.
ose:
Retkiauton minäkin laittaisin jos ois vähän enemmän varaa. Toistaiseksi talon maksu syö ylimääräisen (lue kaikki) Hlöautolla vedän vaunua, olen tyytyväinen että on edes nuo.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Opa - 16.03.2012 kello on 15:53 ---No kylläpäs nyt repesi suomipojan sanaisi katkeruuden lähde monella suulla. Siis perustelkaa nyt hyvät toverit mitä ja miten se on teiltä pois että mm. minä ajan juuri tuollaisella retkeilyautolla. Maksan kaikki säädetyt verot ja maksut tuosta minimivarusteisesta matkailuautosta (retkeilyautosta) :P
--- Lainaus päättyy ---
En nähnyt juurikaan katkeruutta noissa viesteissä (no aina sitä hiukkasen tahtoo olla kaikkialle ilmassa, missä suomalaiset keskustelevat), mutta kylläkin aidon huolen siitä, että minimivarusteisten retkeilyautojen invaasio saattaisi aiheuttaa kaikkien matkailuautojen verollepanon, jota autoihmiset täällä kavahtaa jo ajatuksena.
Mutta ei se multa ole poissa mitä sinulla yksilönä on, jokainen tavallaan ja hankkii auton omaan tarpeeseensa. Mielenkiinnolla seuraan peltikuoristen retkeilyautojen kehitystä, mutta mua kiinnostaa ne varustellummat vehkeet, joista on oikeasti pitkiinkin reissuihin ja myös puskaan; kahdellehan löytyy ihan kelvollisia reissupelejä jo nykyään. Neljälle mun mielestä ei.
Peltikuorihan on puskassa ainakin psykologinen etu, paremmin sellaisessa turvallisuusmieless ä yönsä nukkuisi.
Turhan Höpöttäjä:
Niin, kyllä kulkimessa on oltava samat mukavuudet kuin kotona, no sauna yleensä puuttuu. Miten lie nuo kokonaan peltikoppiset retkiautot, kai ne joillekkin käy, onhan monella peltikoppi osana kuljinta "oikeassakin" matka-autossa. ::) ;)
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.03.2012 kello on 17:52 ---Niin, kyllä kulkimessa on oltava samat mukavuudet kuin kotona, no sauna yleensä puuttuu. Miten lie nuo kokonaan peltikoppiset retkiautot, kai ne joillekkin käy, onhan monella peltikoppi osana kuljinta "oikeassakin" matka-autossa. ::) ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mielestäni, ei missään nimessä samoja mukavuuksia.
Pohdippas hetki. ;) Talonmies tekee lumityöt ja kesällä
leikkaa nurmikot, käy avaamassa ovet niille jotka on unohtanut avaimet
johonkin. Sauna on lämmin ajastimen avulla silloin kun
on aikaisemmin päätetty mennä saunomaan.
Juu, kyllä nuo mainitsemani on samoja kuin kotona. ;)
Kyllä retkeily on aivan muuta, "kuin Kotona"
Ja toivottavasti pysyykin sellaisena. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta