Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Käteinen vai kortti

<< < (12/19) > >>

perho-ukko:
  "" Mä köyhä poika oon,pistän suihketta kainaloon """ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.01.2012     kello on 22:01 ---Työpaikalla on mahdollisuus maksaa ruoka ruokalipuilla, joita saa kymmenen lipun sarjassa.  Jostakin ihmeellisestä syystä, muilla kahdella sadalla, ei näy ruokalippuja olevan. Vain minulla "rikkaalla" on näköjään vara maksaa lippunipusta 56e.   ::)

--- Lainaus päättyy ---

Eiks tää oo vähän sama juttu kun tossa tankkaamisessakin.. Osa ihmisistä (itse mukaan lukien) tankkaa vaikka 5 kertaa viikossa 20€, kun se on niin kallista laittaa tankki täyteen..  ;D Itteetä välillä oikein huvittaa, kun kolmatta kertaa menee tankkaamaan sen 20€ viikon sisällä.. Ihan niinkun ei ekalla kerral olis voinu tankat heti 60€..

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 24.01.2012     kello on 22:26 ---Eiks tää oo vähän sama juttu kun tossa tankkaamisessakin.. Osa ihmisistä (itse mukaan lukien) tankkaa vaikka 5 kertaa viikossa 20€, kun se on niin kallista laittaa tankki täyteen..  ;D Itteetä välillä oikein huvittaa, kun kolmatta kertaa menee tankkaamaan sen 20€ viikon sisällä.. Ihan niinkun ei ekalla kerral olis voinu tankat heti 60€..

--- Lainaus päättyy ---

Eikä tankki kuitenkaan tullut täyteen?  :D  ;D  :D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 24.01.2012     kello on 22:26 ---Eiks tää oo vähän sama juttu kun tossa tankkaamisessakin.. Osa ihmisistä (itse mukaan lukien) tankkaa vaikka 5 kertaa viikossa 20€, kun se on niin kallista laittaa tankki täyteen..  ;D Itteetä välillä oikein huvittaa, kun kolmatta kertaa menee tankkaamaan sen 20€ viikon sisällä.. Ihan niinkun ei ekalla kerral olis voinu tankat heti 60€..

--- Lainaus päättyy ---

Tankkaaminen on niin turhauttavaa puuhaa, että se tankki pitää ajaa tyhjäksi ja tankata täyteen.
Harmittaa vieläkin kun viime viikolla tankkasin hlöauton ja sattui olemaan 100€ ylimääräistä taskussa jolla ajattelin tuon maksaa. Raha loppui kesken ja en saanut kun vajaat 62 litraa tankiin kun summa tuli jo täyteen. Tosin se tankki on papereitten mukaan 63 l joten ei se kauhean vajaaksi tainnut jäädä.

Ipsu:
^Ihan sivuhuomautuksena, että ollaan mekin tankattu autoon 92 litraa dieseliä vaikka ohjekirjan mukaan tankki vetää vain 90 litraa.. Eikä siis ollut polttoaine edes loppu..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View