Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Käteinen vai kortti
perho-ukko:
Meikäläinen nostaa aina tilin tyhjäksi lompakkoon,laskut maksan pankin tiskillä,(ne ystävälliset tytöt),niin pitkään kuin raha kelpaa maksuvälineenä,sitten siirryn oravan nahkoihin !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 23.01.2012 kello on 15:56 --- Meikäläinen nostaa aina tilin tyhjäksi lompakkoon,laskut maksan pankin tiskillä,(ne ystävälliset tytöt),niin pitkään kuin raha kelpaa maksuvälineenä,sitten siirryn oravan nahkoihin !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Itse en uskalla pitää isoa määrää rahaa lompakossa.
Ennen oli tapana sanoa "rahat, tai henki". Nykyisin se tuppaa olemaan "rahat ja henki".
Pelkästään tankkaukseenkin tarvitaan jo niin iso tukku rahaa, ettei sitä tohdi perstaskussa kantaa.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.01.2012 kello on 16:08 ---Itse en uskalla pitää isoa määrää rahaa lompakossa.
Ennen oli tapana sanoa "rahat, tai henki". Nykyisin se tuppaa olemaan "rahat ja henki".
Pelkästään tankkaukseenkin tarvitaan jo niin iso tukku rahaa, ettei sitä tohdi perstaskussa kantaa.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt kun sanoit, niin täytyi ihan miettiä missä olen viimeksi nähnyt automaatin jossa voisi edes maksaa tankkauksen KÄTEISELLÄ? Hmm.. mietin kyllä yhä edelleen. Vähentyneet ovat kovasti
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 23.01.2012 kello on 16:34 ---Nyt kun sanoit, niin täytyi ihan miettiä missä olen viimeksi nähnyt automaatin jossa voisi edes maksaa tankkauksen KÄTEISELLÄ?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä täällä savossa on noita rahalla toimivia automaatteja lähes joka asemalla.
4ntti:
Kai niitä on täällä etelämpänäkin mutta varsinkin kylmäasemilla ovat vähentyneet kyllä radikaalisti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta