Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Käteinen vai kortti
sipu:
näitä juttui kun ny täs oon lukenu
niin saan varmaan
kaamean paniikin
ku seuraavan kerran maksan kortilla :o
tai jos ei satu olemaan tasa raha kädessä
ja joutuu viel kassa antamaan rahasta takasin :o :'( :'( :'( :'( :'(
;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.01.2012 kello on 19:34 ---Muutama saturainen riihikuivaa pitää taskussa olla, ettei koirat kintulle kuse. Sanoo tänäänkin Lidilin kassajonossa korttijen kanssa tuhraavien takana vartonut. :D
--- Lainaus päättyy ---
Kortin kanssa tuhratessa saattaa mennä 20 sekuntia per asiakas pitempään kuin käteisellä maksettaessa. Sano vaan, että tykkäät käsitellä rahaa ja saat siitä hyvä mielen. ;D
Pekka:
Ei kortin kanssa maksaessa mene yhtään sen kauempaa kuin rahalla maksaessa.
Taitaa olla nopeampaa kun ei asiakkaana tarvise laskea saiko oikein rahasta takaisin.
Itse maksan pienet ostokset käteisellä ja suuremmat kortilla.
Korttimaksaminen on hyvin turvallista kun pitää PIN koodin omana tietonaan.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 24.01.2012 kello on 21:42 ---Ei kortin kanssa maksaessa mene yhtään sen kauempaa kuin rahalla maksaessa.
Taitaa olla nopeampaa kun ei asiakkaana tarvise laskea saiko oikein rahasta takaisin.
Itse maksan pienet ostokset käteisellä ja suuremmat kortilla.
Korttimaksaminen on hyvin turvallista kun pitää PIN koodin omana tietonaan.
--- Lainaus päättyy ---
Meneekö eri aika pientä ostosta maksaessa, kuin vähän suurempaa. ;)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.01.2012 kello on 20:31 ---Kortin kanssa tuhratessa saattaa mennä 20 sekuntia per asiakas pitempään kuin käteisellä maksettaessa. Sano vaan, että tykkäät käsitellä rahaa ja saat siitä hyvä mielen. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Työpaikalla on mahdollisuus maksaa ruoka ruokalipuilla, joita saa kymmenen lipun sarjassa. Sapuska otetaan seisovasta pöydästä ja maksetaan tiskillä. Muut maksu jonossa olevat ruokailijat ei tykkää kun heitän välistä ruokalipun tiskille, heidän tuhratessa korttinsa kanssa. Jostakin ihmeellisestä syystä, muilla kahdella sadalla, ei näy ruokalippuja olevan. Vain minulla "rikkaalla" on näköjään vara maksaa lippunipusta 56e. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta