rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Dna Mokkula MF 60 langaton tukiasema, onko kokemuksia.  (Luettu 3778 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 1.06.2024 kello on 20:14
Pöydälläni on kaksi koekäyttöön tullutta mokkulaa.Otsikossa mainittu ja toisena Huawei E367.Vanhan nokialaisen mokkulan kahden vuoden sopimusjakso päättyy ja nyt täytyy (saa) päivittää uuteen.Hyvin tolen tullut toimeen mokkuloilla tähänkin asti,joten samoilla vermeillä jatketaan.Mikäli joillakin on kokemusia edellä mainituista, otan mielelläni ennakkotietoa vastaan. :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:26
Vs: Dna Mokkula MF 60 langaton tukiasema, onko kokemuksia.
« Vastaus #1 : 20.01.2012 kello on 11:46 »
On kokemusta. Aiemmin kyselin samasta laitteesta http://karavaanari.org/index.php/topic,2450.0.html

MF60 pelaa ihan hyvin neljän läppärin ja parin Wlan kännyn kanssa eli se Wlan puoli kyllä pelaa.
DNA verkkokin pelaa ihan siedettävästi 3G-alueilla ja mokkulan akkukin saattaa riittää koko päiväksi. Huonommilla kuuluvuusalueilla akku kuluu melko nopeasti. DNA:n "lupaamaa" 20Mbits nopeutta en ole saanut koskaan, vaikka on 50G etuoikeutettua kuukaudessa. 2-10Mbits toimii 3G:ssä.

Meillä on noita työporukassa ainakin 20kpl ja ainoita "laitteeseen liittyviä" kommentteja olen kuullut olevan, jos laite on jatkuvasti 24/7 kytkettynä verkkoon, sen joutuu resetoimaan virtoja katkomalla vähintään pari-kolme kertaa viikossa yhteyden hukkuessa.

 

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: Dna Mokkula MF 60 langaton tukiasema, onko kokemuksia.
« Vastaus #2 : 20.01.2012 kello on 11:47 »
Minulla on nyt käytössä tuo ^ mainitsemasi mf 60 mokkula, kokemusta n. 1,5kk ajalta...mökiltä, kaupungilta, maalta, kotona niin kuin nytkin, ei ole tullut yhteys ongelmia minulla vastaan.
Ainut ongelma johonka olen törmännyt on semmoinen että joskus mokkula menee jumiin jolloin ei pelaa.
Toimen piteet, akku irti akku kiinni ja homma pelittää taas.. en tiedä vaikuttaako asiaan mutta virta on päällä kokoajan.

Niin tuo malli on vuokra mokkula 2 vuoden sopimuksella, ja jos sinä aikana ongelmia ilmenee niin vaihtavat uuteen veloituksetta.

Kannattaa tarkistaa DNA:ta kuuluvuus alue jossa sitä tarvitset, ja jos lataat paljon kk. niin sitten nopeus tippuu oliko se nyt 0,500 megaan en nyt muista, ja toinen tekijä jos paljon muuta liikennettä niin sekin nopeutta rajoittaa.

Muuten ei pahaa sanottavaa vaikka välillä kotona kytketty 3 konetta samaan mokkulaan..

Olen tyytyväinen 1,5 kk asiakas  :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 2.06.2024 kello on 17:20
Vs: Dna Mokkula MF 60 langaton tukiasema, onko kokemuksia.
« Vastaus #3 : 20.01.2012 kello on 15:56 »
Mulla kans kotikäytössä MF60 3G rajaalueella muttei ole ollut ongelmaa ja nopeuskin riittävä kotikäyttöön. Lataus ei ongelma kun koneessa USB-portti niin lataa siitä. Max 8 yhteyttä yhtäaikaa riittänyt toistaiseksi. Olen myyjän neuvosta lukinnut että käyttää vain 3G.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 1.06.2024 kello on 20:14
Vs: Dna Mokkula MF 60 langaton tukiasema, onko kokemuksia.
« Vastaus #4 : 20.01.2012 kello on 16:29 »
Kiitos kokemuksista. No niin, nyt toimitaan uudella MF-langattomalla.Tuntuu noin äkkiseltään olevan nopeampi kuin vanha Nokialainen,toki hyvin sekin on toiminut.Nyt vain hieromaan uutta 2-vuoden sopimusta. :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 1.06.2024 kello on 20:14
Vs: Dna Mokkula MF 60 langaton tukiasema, onko kokemuksia.
« Vastaus #5 : 20.01.2012 kello on 17:49 »
No,eipä tuota sen kummemmin päässyt hieromaan.Se on raaka peli; 13,90€ Maksiminopeus 21M. DNA-puhelin asikkaalla -20%, eli 11€ ja risat.Ei paha,eli vähempi kuin vanhalla sopimuskaudella.Noi nhan se kehitys kehittyy. ;)