Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvo virtalukko jumissa.

<< < (2/8) > >>

K.E.V:
Taitaa olla metalliavain tuossa mallissa. Jostain olen kuullut noita lukkoja hajonneen joiltakin (SVF), onneksi ei vielä itseltä. On tapana ollut laittaa grafiittisprayta virtalukkoon merkissä kuin merkissä aika-ajoin. Autoissa missä keskuslukko on yleensä takaluukun lukkopesät pikeentyneet jumiin. Tuo aine auttaa siihenkin. Ainoat missä virtalukko-ongelmaa itsellä oli joku vanha Toyota. Niissä "leima-ukko" aina kokeili lähteekö avain käyntiasennossa pois. Usein lähti ;D

Edit :
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=8892.msg231177#msg231177
Myydään uusi ja käyttämätön alkuperäinen Volvo virtalukko kaksilla avaimilla. S60, S80, V70 vm. 2000-2003. Varaosanumero: 8626374.
Hp. 125 €

Osuiko ???  8)

kaitsute:
Avain mallia metallinen stiletti.

Muutaman googlen välimuistista löytyneen keskustelun perusteella tuohon virtalukon runkoon pitää porata tiettyyn kohtaan reikä, josta painetaan esim. neulalla metallinen kynsi pohjaan jolloin saa lukkopesän irti jos avaimen saa 1. asentoon.

Juon kaffeet ja lähden tutkimaan.

Ose: Tuollainen kulmaporahan löytyy, tai ainakin pitäisi löytyä jokaisen pakista.    ;)

kahtaenvaihda: Mulla tuttu lukkoseppä, jolle ajattelin kiikuttaa lukon. Saapahan itsekin tutkia samalla ja auttaa kanssavolvoilijoita, kun joku joskus kyselee.

Tuo virtaluko on muuten halpa.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 18.01.2012     kello on 08:48 ---Avain mallia metallinen stiletti.

--- Lainaus päättyy ---

Auts! Osu, mulla samaa mallia eli metalliavain menee kaukosäätimen sisään piiloon. Tämän ratkaisu alkaakin olla minulle mielenkiintoista.
Työkaverilla oli aiemmin jumittanut semmonen "muovitikku" -mallin virtalukko.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 18.01.2012     kello on 08:48 ---Avain mallia metallinen stiletti.

Muutaman googlen välimuistista löytyneen keskustelun perusteella tuohon virtalukon runkoon pitää porata tiettyyn kohtaan reikä, josta painetaan esim. neulalla metallinen kynsi pohjaan jolloin saa lukkopesän irti jos avaimen saa 1. asentoon.

Juon kaffeet ja lähden tutkimaan.

Ose: Tuollainen kulmaporahan löytyy, tai ainakin pitäisi löytyä jokaisen pakista.    ;)

kahtaenvaihda: Mulla tuttu lukkoseppä, jolle ajattelin kiikuttaa lukon. Saapahan itsekin tutkia samalla ja auttaa kanssavolvoilijoita, kun joku joskus kyselee.

Tuo virtaluko on muuten halpa.

--- Lainaus päättyy ---
Ps laita rasvaa siihen kulmaporaan, se on uutena kuiva..

K.E.V:
Tuo "stiletti"-avain tulee vm 2004 ja >>> mallin autoihin. Itsellänikin on sama. Tuo edellisen linkkini lukko on halpa mutta väärä meille. Helsingissä on Autoavain joka tekee vaikka romuista lukkoja. Mobilistit teettävät siellä lukkoja avaimiin ja avaimia lukkoihin  ;D
http://www.luettelomedia.com/auto-avain-p-honkasola-helsinki-111814/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View