no hyvää päivää 

|
no hyvää päivää
![]() Onpa erikoisen näköisiäHyvän näkösiä minun mielestä ![]() Niin on nätti vaunu ja se uusi Hobby 600 tulisi todennäköisesti meille jos nyt oltaisiin aloittelemassa karavaanariharrastu sta.
On se hyvä että myös vaunut ja autot muuttuvat. ![]() coby paste by höbbyJyyri niin ![]() Ei silti , en niitä rumina pidä. Mutta sisusta ja ominaisuudet ei käy makuuni. Hienouja vaunuja niille kuka tykkää Näyttäviä, naapurin saa tehokkaasti kateelliseksi.
![]() Hieno vekotin. Vetoautoksi se uustuotanto junakeula volkkari.
Siinäpäs olis jollekin photoshoppailun aihe. ![]() Ihan käypäsen näkösiä vehkeitä minun makuun.Tuosta etuikkunoiden ilmeestä tulee mieleen joku taisteluhelikopteri .
Messuilla kävin sellaisen samantyylisen hobbyn sisällä; ainakin siinä ulkonäkösyistä oli ikkunoita tummennettu jo liikaa minun mielestäni; tuossa vaikuttaisi olevan samaa vikaa.
Äkkiseltään tyyli on minun silmääni ehkä hieman liian rajua; äkkiäkös tuohonkin tietty tottuu kun jokainen vaunufirma alkaa kohta pukkaamaan samannäköisiä vaunuja.
^
niihän siinä tulee käymään. Voi olla että muilla merkeillä ei kuitenkaan ole noin rajuja muutoksia Mutta mukavia "piristysruiskeita" tälläiset rajut muutokset,ainakin minun mielestä.
on joo onhan se jo aika muuttua
on joo onhan se jo aika muuttua Juuri näin. Hobby sen muutoksen aloitti ja defu tuli mukana,kuka uskaltaa olla seuraava? ![]() |