Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut sipu 10 Jan 2012
  • olen etsinyt kaupoista ja netistä
    sellaista kelloa jonka sais seinälle tupa-carssiin
    ja TÄRKEINTÄ on
    et se näkyy yöllä

    minulla kun on nääs pakko nähdä yölläkin kello
    vaikka en tiedä miksi  ???
    mut aina kun herään
    on se sit mihin aikaan tahansa
    ensimmäisenä on nähtävä
    mitä kellon on   ???
    taitaa olla tääkin jonkin sortin
    pakko mielle 
    en tiiä  tuosta sanoa mittää
    tai sanonkin et on se   :-[ ??? ::) :-\




    Edit: typo
    -Alan
  • #2 kirjoittanut Vesseli 10 Jan 2012
  • Näin kerran auton, jossa oli viisarikello seinällä, mutta väärässä paikassa ja tuskin näkyi pimeässä. Oli ulko-ovea vastapäätä kaapin ovessa.

    Mulla on vain rannekello ja kännykässä tietenkin on kello. Motonetista löytyy digikello eikä nytä olevan hinnallakaan pilattu. Turun liikkeessä näyttää oleva 6 kpl.
     
    Tuote47-4041NimikeDigitaalinen herätyskello Hinta7.90 €, 24 H näyttö, torkkukytkin.9V DC varaparisto (ei sis.). Koko: 120 x 100 x 50 mm

  • #3 kirjoittanut sipu 10 Jan 2012
  • Näin kerran auton, jossa oli viisarikello seinällä, mutta väärässä paikassa ja tuskin näkyi pimeässä. Oli ulko-ovea vastapäätä kaapin ovessa.

    Mulla on vain rannekello ja kännykässä tietenkin on kello. Motonetista löytyy digikello eikä nytä olevan hinnallakaan pilattu. Turun liikkeessä näyttää oleva 6 kpl.
     
    Tuote47-4041NimikeDigitaalinen herätyskello Hinta7.90 €, 24 H näyttö, torkkukytkin.9V DC varaparisto (ei sis.). Koko: 120 x 100 x 50 mm

    no noit herätyskelloi kattelin
    mut ei niit saanu seinälle
    tai saa tietty
    pitäis kait ostaa pien hylly sinne jonekkin
    mä kun otan tyynyn alle kännykän
    niin jostain syyst se löytyy
    sieltä ruumasta ... miten sit onkin just
    mun känny niin liikkuvaa sorttia  :o
    jotta etsintä jatkukoon  :)
  • #4 kirjoittanut ose 10 Jan 2012
  • Seinäkello, numerot ja viisarit makkarin puolella ja koneisto vaatekaapissa..
  • #5 kirjoittanut Amigo 10 Jan 2012
  • Tästä Sipulle kello.Voit valita näkyykö aika seinässä vai katossa :D :D

    http://www.paratronic.fi/projektiokello_wt480.shtml
  • #6 kirjoittanut sipu 10 Jan 2012
  • Seinäkello, numerot ja viisarit makkarin puolella ja koneisto vaatekaapissa..

    onko siin kellos valo kans
    et näkyy ne viisarit yöllä ?

    Amigolle et sais olla ihan seinällä van laittetta
    tuo ois muutren aika hyvä ..
    ehkä jos ei seinälle löydy laitettavaa kelloa
    niin ehkä jokin tuollanen 
    vaiks tuo vie kyl pöytätilaa
    joka on hieman kortilla
    tuos tupa-autos ...  :o

  • #7 kirjoittanut teebasso 10 Jan 2012
  • Älä,Sipu, välitä kelloist. Ne ovat vain allakan tekijää varten. Karavaanari elää kuin eläimet.Bioloogista aikaa noudattaen. Syödään kun nälättää,pissataan kun pissattaa, nukutaan kun nukuttaa ja ajetaan kun ajeluttaa. Löhöillään vielä kun ei kotiinkaan ole mitään kiirettä.....".... >:(
  • #8 kirjoittanut sipu 10 Jan 2012
  • Älä,Sipu, välitä kelloist. Ne ovat vain allakan tekijää varten. Karavaanari elää kuin eläimet.Bioloogista aikaa noudattaen. Syödään kun nälättää,pissataan kun pissattaa, nukutaan kun nukuttaa ja ajetaan kun ajeluttaa. Löhöillään vielä kun ei kotiinkaan ole mitään kiirettä.....".... >:(

    olet taas niin oikkias
    mut kunon  tää pakkomielle
    PAKKO nähdä kello
    yöllä ja päivällä  :o

    se välil naurattaa mua itteänikin toi kellojen vahtaaminen
    mut tääs kun nyt katselen on näkyvillä 4 kelloa
    onneksi kaik samas ajas
    menis muuten hermo
    jaa juu 5:s on läppäris

    luulen et jäänyt toi kello homma
    entisest elämäst
    siellä kun oli aamiaiset , lounaat ja iltapäiväkafet
    ain kellolles
    ei sitä oikke osaa olla jos ei nykysinkin nää kellon aikoi
    mut ei tarvii onneks niit aikoi niin noudattaa
    niinkus sillo ennen vanhaan  :)
  • #9 kirjoittanut teebasso 11 Jan 2012
  • No, pakko tunnustaa. Mulla on sama pakkomielle vaikk' oon siitä yrittänyt 4vuotta irti päästä. Historia vaikuttaa. Yritän eroon siitä. Kellosta . Nyt vapaa kuin taivaanlintu ? Yritän. Ehkä onnistun ennenkuin lannistun ajan orjaksi.
  • #10 kirjoittanut teebasso 11 Jan 2012
  • Ps. Nytkin kello lie mitä vaan. Ei karvanaamari kelloa tarvitse. Sipu hei, ja muut jotka ovat kuin taivaan linnut. Aamukahvit keitetään kun sen aika on tai käy ylipääsemättömäksi kofeaanin himo.
    Hitto, pannu nyt hellalle!
  • #11 kirjoittanut Jushi69 11 Jan 2012
  • #12 kirjoittanut 0yxxy0 11 Jan 2012
  • Mullakin vai kännykkä. Virtakytkintä kun painasee niin saa valon. Nousee ylös sitten kun tuntuu ettei väsytä ja ympärillä alkaa oleen ääniä tai kun aurinko ilmaisee päivän olevan (nyt vähän hankala). ;D ;D
  • #13 kirjoittanut kaitsute 11 Jan 2012
  • Meillä biltemasta hankittu valokuvakehys, josta kellonaika "paistaa läpi".

    Ei tarvi kahta yötä katsoa kelloa, kun patterit ei kestä vuorokautta kellon ollessa päällä.

    Voi suositella niille, joita ei kiinnosta kellonaika.  :D

    Linkki tuohon suteen: 
    http://www.biltema.fi/fi/Toimisto---Tekniikka/Kellot-ja-Lampomittarit/Kellot/Valokuvakehys-ja-kello-24728/
  • #14 kirjoittanut K.E.V 11 Jan 2012
  • Mulla on E7 luuri, siinä SleepingScreen sovellus. Valitsemassani moodissa siinä loistaa mustalla pohjalla kello kissankokoisin merkein. Sama softa näyttää myös tulleet viestit ja puhelut todella selkeästi. Tämän laitan johonkin näkyville, ei tartte tihrustaa  :D
    http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-sleeping-screen
  • #15 kirjoittanut ihaa 11 Jan 2012
  • Meillä myös käytössä puhelimen sovellus joka näyttää haluttaessa myös sään näytön yläkulmassa. Kelloja on toki kiinteästikin autossa digitaalisten lämpömittareiden muodossa.

Sivuja:
Toiminto