Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Mikä pakettiauto veturiksi?
Kaliko:
Oikean pakun valitsit :D Mukava ja varmatoiminen
oikein huollettuna ;D
destructo:
Ostimme tuon soliferin vaunun syskyllä ja edellisen omistajan jäljiltä oli takalasissa tarra "V8 pitää olla" -joten oli helpompi ostaa se V8 kuin lähteä tarraa irroittamaan :D :D :D
Kilmari:
No tietääpähän ainakin kuka on ens kesänä tienpenkalla hätärit päällä ;D Nekään ei vaan ehkä toimi kun on ameriikan ihmemaan sähköt :D
-Kaveri harrastaa jenkkejä ja niiden korjausta, sano mulle et jos ostat made in usa saa olla aina näpit rasvassa ;D
Alan:
No joo... jos ei provosoitaisi. Täällä on aika paljon jenkkimiehiä joukossa.
Lähtee äkkiä vähintään hiekkalaatikkoon tuollaiset.
migel:
Useinmiten sellaisilla jannuilla jotka eivät koskaan ole omistaneet jenkkiä on vankimmat mielipiteet usa-autoista. En minäkään ala Transhittejä täällä haukkumaan, sillä ensimmäistäkään ei pihalla ole!
Sitä vastoin omaa Vitoani olen haukkunut moneen otteeseen, sillä siihen minulla on varaa koska se tuossa pihalla seisoo..
Se on totta että jenkeissä on sähköt mitä ne ovat, mutta itse autoiluun kuuluu vähän käpälöinti siellä sun täällä ja se V-8:n soundi on balsamia tylsään arkeen :D :D :D
Ei näitä niin pidä lokeroida mitenkään erikseen- mutta jenkkimiehillä on useinmiten hauskaa.... ;D ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta