Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Mikä pakettiauto veturiksi?

<< < (7/11) > >>

jorma:
Jos kuuden tonnin pakua ajattelee hankkia, niin mielestäni on avainasemassa minkäläisia huolto/kautta korjaus paikkoja on käytettävissä.Olipa se merkki mikä tahansa, niin aina jotakin remppaa pitää tehdä. Olen ollut huomaavani että mitä kovempi merkki, sen kalliimmat remontit. :D

RR:
Mersussa sen oikean automaatin pitäisi kestää, sprintshift on ongelmallinen.

Jos oikeesti pahaan paikkaan pitää päästä sprintterillä, niin ainakin yhdessä ambulanssissa oli kytkettävä lukkoperä. Ilman sitä en edes yrittäisi ilman lumiketjuja. Tai nelikkoa.

Takavetohiace jos jää suurinpiirtein tasaselle kiinni niin sprintteri on vain vähän parempi tyhjänä ja kuormattuna jo melkein hyväksyttävä. Paitsi ne päivät kun tulee lunta kunnolla.

Tolla uuskoppasella, uusimmalla mallilla jäin tällä viikolla jumiin, oli pitkä jyrkkenevä mäki. Ties kuinka monennella yrityksellä pääsin ylös, ensin luistonesto pois ja kun sai sopivasti vauhtia ni sitte takas päälle. Vanha malli odottais siellä mäen alla edelleen kevättä. Tai lumiketjuja. 312- mallin luistonesto on lähinnä vitsi, cdi-mallin luistonestosta en tiedä. Tuossa uudessa se on jo parempi kuin mihin kytkimen- ja kaasunkäytöllä pystyy.

destructo:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 11.01.2012     kello on 18:04 ---Jos kuuden tonnin pakua ajattelee hankkia, niin mielestäni on avainasemassa minkäläisia huolto/kautta korjaus paikkoja on käytettävissä.Olipa se merkki mikä tahansa, niin aina jotakin remppaa pitää tehdä. Olen ollut huomaavani että mitä kovempi merkki, sen kalliimmat remontit. :D

--- Lainaus päättyy ---

Sentään vanhempii autoihin pystyy vielä tekeen jotain itse, että jos ostaa sen uudemman auton niin ei ole huoltoa missä ei laiteta töpseliin ja se on myös aina halpaa touhua. Mun mielestä, mitä enemmän on ylimäärästä osaa niin sitä enemmän on myös vikoja. Pihassa 73- corolla, tuntuu että se on ikiliikkuja.. 

destructo:
Kyllä se nyt niin meni että päädyin G20 Van Starcraft :)

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: destructo - 13.01.2012     kello on 01:01 ---Sentään vanhempii autoihin pystyy vielä tekeen jotain itse, että jos ostaa sen uudemman auton niin ei ole huoltoa missä ei laiteta töpseliin ja se on myös aina halpaa touhua. Mun mielestä, mitä enemmän on ylimäärästä osaa niin sitä enemmän on myös vikoja. Pihassa 73- corolla, tuntuu että se on ikiliikkuja..

--- Lainaus päättyy ---

Transportteri. Suhteelisen halpoja vähänajettunakin (alle 200 t km) Itsellä 7 vuosi menossa vuosimalli 97. Ei ole ollut huolia (vaikka olen kuullut aivan toista) auto on huollettu kerran vuodessa katsastuksen yhteydessä. On niitä tietenkin muitakin merkkejä mutta tässä yksi hyvä vaihtoehto. :) :-[ :o :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View