Sanokaapas konkarit painavat mielipiteenne LMC 6400 alusta Fiat 2,5 turbo,ajettu 225tkm.Kuluvia osia jarruihin,ohjaukseen yms.uusittu.5-synkro vaihdettu,malli miellyttäis.Eihän noista vanhoista kukaan voi varmuudella sanoa?
|
Sanokaapas konkarit painavat mielipiteenne LMC 6400 alusta Fiat 2,5 turbo,ajettu 225tkm.Kuluvia osia jarruihin,ohjaukseen yms.uusittu.5-synkro vaihdettu,malli miellyttäis.Eihän noista vanhoista kukaan voi varmuudella sanoa?
On se hyvä,kun "vanhassa kulkimessa " on kunnon takatassut,auto nousee vaikka ilmaan niillä !! Joo, takatassut on meikäläisen autovanhuksessakin, en kylläkään vielä koskaan ole niitä käyttänyt. ![]()
Sanokaapas konkarit painavat mielipiteenne LMC 6400 alusta Fiat 2,5 turbo,ajettu 225tkm.Kuluvia osia jarruihin,ohjaukseen yms.uusittu.5-synkro vaihdettu,malli miellyttäis.Eihän noista vanhoista kukaan voi varmuudella sanoa? Paljonhan noita 2,5 turboja on liikenteessä. Mullakin oli joskus, mutta se oli silloin tuoreempi kuin tuo nyt. Ei tule mieleen mitään pahaa sanottavaa sinä aikana kun se oli mulla. Sanokaapas konkarit painavat mielipiteenne LMC 6400 alusta Fiat 2,5 turbo,ajettu 225tkm.Kuluvia osia jarruihin,ohjaukseen yms.uusittu.5-synkro vaihdettu,malli miellyttäis.Eihän noista vanhoista kukaan voi varmuudella sanoa? Minulla tällä hetkellä Fiat dukato 2,8idtd LMC Asunto-osalla..huonoa on ne asunto-osan ovien muovi klipareet, joilla pitää ovet kiinni, uusinut olen jokaisen.. Äkkiseltään ei sitten muuta tule mieleen.. jaa kulutuksesta sen verran että justiin tuli 3900 km mittariin ja 10,81l /100 km hörppäs meno vettä. Nyt mittarissa 145tkm,eikä ongelmia. Edit: lainaus korjattu, admin
Ne takatuet ovat kyllä mainiot ja tukevoittavat autoa seisonnassa. Itselläni ne olivat aijemmassa kulkineessa (auto), mutta otin ne pois ja korvasin irtotunkeilla. Tuet olivat ns Y-malliset ja kun ne olivat suojaamattomat, niiden kierteisiin kertyi pölyä ja hiekkaa tukiten kierteet. Kun jalkoja käytti, olivat ne niin tiukat, että jopa vastamutteri (muovinen) halkesi. Kyllästyin ainaaseen puhdistamiseen ja rasvaamiseen, siksi vaihto tunkkeihin.
Lainaus: Ne takatuet ovat kyllä mainiot ja tukevoittavat autoa seisonnassa...
Ei kai ne pelkässä seisonnssa niin tärkeät ole. Mutta sitten kun toiminta alkaa. ![]() (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) EI MIETITYTÄ ENÄÄN (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) Miksei? Varasitko lentoliput?
Miksei? Varasitko lentoliput? En ole lippuja varannut. Pitkällisen harkinnan jälkeen tulimme siihen tulokseen että vaunu on sopivampi meidän käyttö tarkoituksiin. Vetoautoon tulee päivitystä näillänäkymin ensi viikolla,sopiva on jo löytynyt (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) EI MIETITYTÄ ENÄÄN (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)Mua ei oo mietityttänyt ikuna, ei sovi meille ja makunsa kullakin ![]() Mua ei oo mietityttänyt ikuna, ei sovi meille ja makunsa kullakin (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) Sulla on niin hyvä veturi, ei kannata silloin vaihtaa lajia. ![]() Ei kai se siitä veturista ole kiinni
![]() Tykkään vain talvella pitää "mökkinä" ja kesällä reissata, tehdä leiri johonkin ja siitä liikkua henkilöautolla, julkisilla, fillareilla etc. Paljon paikoissa mihin ei asunto-autolla edes asiaa. Ei parkkipaikkoja tai muuten ahdasta. Lisäksi samat tilat omaava a-auto olisi a: kallis b: aika iso ulkomitoiltaan eli hankala löytää parkkipaikkoja omien kohteitten läheltä. c: olisi typerää (mielestäni) seisottaa sitä talviaika kausipaikalla.
Ei kai se siitä veturista ole kiinni Hyvinpitkälti samoista syistä pysytellään vaunu porukkana mekin. Vetojuhta vaan vaihtuu. Unohdin omasta syyluettelosta, että mökin piha on pirullisen ahdas käännellä vaunua, mutta kuusimetrinen auto pyörähtää juuri siihen, mihin halutaan. Korkeutta on vaan nyt 45 cm enempi, jolloin joutuu tekeen mettätöitä vajaan kilometrin matkalla. Oksat pois.
|