Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen

<< < (65/74) > >>

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 21.01.2016     kello on 11:22 ---Ei pitänyt >:(

--- Lainaus päättyy ---
et siten ollut itse tarpeeksi vittuuntunut siihen tupakointiisi
ei muuta kuin katsot peilistä että kukas se noin tyhmä mies on
jos yhdenkin hyödyn löydät niin polta ja polta niin että persekkin savuaa ^-^

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: FASTDOHC - 21.01.2016     kello on 12:54 ---Itse poltin 10v ajan noin askin päivässä ja lopetin kun piti todistaa parille kaverille, et se on vaan tahdosta kiinni. Lopetin ja olin vähän yli 7kk polttamatta, kunnes kesäloma reissulla norjassa alkoi tehdä taas mieli ja annoin mennä. Olinhan jo kavereille todistanut kuinka helppoa on lopettaminen  :D

--- Lainaus päättyy ---

Sinunlaisiahan on Suomi pullollaan. 'Just lopetin...'.  Seuraava sitten kun saa kädet vapaaksi.

FASTDOHC:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.01.2016     kello on 18:51 ---Sinunlaisiahan on Suomi pullollaan. 'Just lopetin...'.  Seuraava sitten kun saa kädet vapaaksi.

--- Lainaus päättyy ---

En kyllä sanoisi noin. Yleensä nämä "lopettajat" palaavat tupakan ääreen täristen alle kuukauden aikana, poltellen kuitenkin salaa jossain nurkan takana.
Ja yleisin syy tupakan taas aloittamiseen on nikotiini, ensin täristään se 3 viikkoa ja kessu huuleen ja sanotaan "ei pysty".
Itsellä tämä ei ole ongelma, voin lopettaa koska vaan, mut mitä hyödyn siittä? Koska itse tykkään savutella. Ja hyöty väite ei ole, että rahaa säästyy, paskat. Se menee sit johki muuhun, mut tilille se ei jää se on fakta.

PS. Tämälaisesta keskustelusta kaverin kaa aikoinaan lopetinkin tupakanpolton ja tienasin 100€  8)

hartsakoski:
Itse vuosikymmeniä tupakoineena,mutta lopettaneena (aikoinaan useammankin kerran :laugh:),en tuomitse näitä useammin yrittäneitä.
Itsekin polttaisin vielä jos ei olisi ollut noita sydäreitä,terveydelliset syyt painaa niin paljon vaakakupissa.
Tosin tuttavapiirissä on useampi syöpään kuollut jotka ei ole koskaan polttaneet.
Minun nenään tupakansavu haisee edelleen hyvältä,mutta tupakoitsijan vaatteisiin tai autoon pinttynyt haju on suorastaan ällöttävä.
Kukin tehköön kuten haluaa,erilaisia lakeja ja sääntöjä lienee Suomenmaassa jo aivan tarpeeksi.
PS.
Miksi muuten tupakointi on niiiin tuomittavaa,mutta alkoholin (edes liikakäyttö)ei ole?

Ruutiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 22.01.2016     kello on 09:55 ---
Miksi muuten tupakointi on niiiin tuomittavaa,mutta alkoholin (edes liikakäyttö)ei ole?

--- Lainaus päättyy ---

Alkoholi oikein käytettynä on lääke. Otappa joku kerta, kun vatsatauti pukkaa päälle, lasi piripintaan täytettynä vodkaa tai kosua ja juo se kerralla. Tavallisen vatsataudin tuo nujertaa.  ;)

Tupakasta taas ei kait ole mitään hyötyä.

Eikö tuohon riippuvuudesta eroonpääsyyn kuulu tuo repsahtamisen hyväksyminen? Ei se maailman loppu ole, siitä seuraa vain uusi aloitus ja sinnikkäämpi yrittäminen.

Tsemmppiä kaikille ongelman parissa painiville.   Thumb Thumb Thumb

Itsellä ei noita ongelmia ole, tupakkaa kuluu vain 2-3 kpl vuodessa, enkä ole aikaissa vähentää.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View