Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 21.01.2016 kello on 11:22 ---Ei pitänyt >:(
--- Lainaus päättyy ---
Sitten pikauusinta. Uusi hyvä, helposti muistettava päivämäärä on 4. 2. Ja ihan tänä vuonna eikä vuoden päästä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 21.01.2016 kello on 11:22 ---Ei pitänyt >:(
--- Lainaus päättyy ---
Eikös sussa ole "munaa" :(
Jepukka:
Minulla auttoi sähkösavuke ts. höyrystin ;D
HarriOlavi:
--- Lainaus käyttäjältä: FASTDOHC - 21.01.2016 kello on 12:54 ---Itse poltin 10v ajan noin askin päivässä ja lopetin kun piti todistaa parille kaverille, et se on vaan tahdosta kiinni. Lopetin ja olin vähän yli 7kk polttamatta, kunnes kesäloma reissulla norjassa alkoi tehdä taas mieli ja annoin mennä. Olinhan jo kavereille todistanut kuinka helppoa on lopettaminen :D
Tykkään tuprutella ja välillä hyvässä seurassa tulee hyvää sikariakin polteltua. Ja tulee sitä paljon vähemmän polteltua nykyään kuin ennen tota tupakkalakkoo, nykyään menee n. puoli askia/vuorokausi.
--- Lainaus päättyy ---
Jep, minulla tupakointi / tupakoimattomuus "kausiluontoista."
Polttelin varmaan noin 20 vuotta ensialkuun. Aloin ajatella alinomaan "miksi poltan?" Noin vuoden päästä tuli tunne, nyt lopetan. Tuon jälkeen meni 5,5 vuotta ilman savuakaan. Sitten aloin uudelleen polttaa noin 4 vuotta. Tuon polttamisen jälkeen, vuoden vaihtuessa aloin ajatella samoin kuten ai'emmin, miksi poltan? Äitien päivänä tuli kesken tupakoinnin tunne, ei maistu ja tumppasin savukkeen. Jälkeen meni päälle 3 vuotta ilman savuakaan.
Nyt taas palaa... Thumbd
"Masi":
Ensi kuussa tulee yhdeksän vuotta cafe creme blue pikkusikarin polton lopetuksesta, noin 30 kpl meni päivässä.
Ei uskalla ajatellakkaan että maistaisi, sillä joskus kun joku hyvää sikaria polttaa, niin vesi herahtaa kielelle.
Mutta Tikkakosken Diplomaati pistää nyt vaan sen askin roskiin ja lopettaa !!! ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta