Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen

<< < (62/74) > >>

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija -  1.07.2015     kello on 07:38 ---Ei se ole niin helppoa.  :-X
Ajankuluksi tulee sitten mässytettyä karkkia. Tosin mulla on muutenkin aina ollut tapana varata yövuoroon jotain epäterveellistä. Ei oikein ruoka iltaisin herätessä maistu. Töissä sitten kyllä.
Taisin nytkin vetää palan pizzaa, kolme riisipiirakkaa, puolikkaan lihiksen, neljä lakupötköä, 6-7 Domino-keksiä  :P  :-[
Yöviikoilla paino putoaa yleensä kilon, eli noi mun mainitsemat herkut ei lihota.  :laugh:

Eniten mä kaipaan sitä, että jonkun kurjan työvaiheen jälkeen pääsisi pihalle sen tupakan kanssa istumaan hetkeksi. Ja ei; omenan syöminen pihalla roskiksen vieressä ei ole sama asia!  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
      Tapa! käsi tekee samaa liikettä kohti suuta! hamuaa taskusta jotain..ite opeteltu/opittu   Hermosavulle!  Uuden oppiminen on vaikiaa ja vaatii paljon,

eura665:
Jaahas, se on vuosi täynnä ilman tupakkia. Haju ja makuaisti on kummasti tarkentunut lopettamisen jälkeen.

Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 21.01.2016     kello on 05:38 ---Jaahas, se on vuosi täynnä ilman tupakkia. Haju ja makuaisti on kummasti tarkentunut lopettamisen jälkeen.

Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

Ei ihan vielä  Thumb

retkeilijä:
hyvä miehet  Thumb

Nikotiiniriippuvuud esta löytyy asiaa paljon googlettamalla.

mjo33400:
Huomenna 7 kk lopttamisesta, ei ole vaikea olla. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View