Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 20.06.2015 kello on 19:34 ---Eilen tuli sitten poltettua viimeinen tupakka. Tänään ei vielä ole ollut vaikeaa. Sähkötupakka on, mutta en ole siihen koskenut. Toivotaan, että näin jatkuu.
--- Lainaus päättyy ---
Tsemppiä ja itsekuria sulle!Tullut itselläkin muutaman kerran "lopetettua",sitten löyty tekosyitä ja huonosti kävi.
Pitkään manipuloin itseäni,ja viimein löytyi sisäinen mies,oonkohan ollu nyt joku 2.5 vuotta ilman.
Leikkimään en kyllä vieläkään uskalla ruveta sikarien tai tupakan kans.
Kaija:
Meillä on nyt ollut tupakaton työpaikka lähes 1,5 vuotta. Täytyy sanoa, että nää yksinäiset yövuorot ottaa koville ilman tupakkaa. Nuuska ja sähkötupakkakin on kielletty. Missään muussa vuorossa ei ahdista näin lujaa. >:( :-X
Nämä on vielä peräti 8,5-tuntisia vuoroja plus vaatteenvaihdot päälle. Voi itku!
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 1.07.2015 kello on 03:46 ---Meillä on nyt ollut tupakaton työpaikka lähes 1,5 vuotta. Täytyy sanoa, että nää yksinäiset yövuorot ottaa koville ilman tupakkaa. Nuuska ja sähkötupakkakin on kielletty. Missään muussa vuorossa ei ahdista näin lujaa. >:( :-X
Nämä on vielä peräti 8,5-tuntisia vuoroja plus vaatteenvaihdot päälle. Voi itku!
--- Lainaus päättyy ---
Ajan kanssa ja ajattelematta sitä!!
Kaija:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 1.07.2015 kello on 06:51 --- Ajan kanssa ja ajattelematta sitä!!
--- Lainaus päättyy ---
Ei se ole niin helppoa. :-X
Ajankuluksi tulee sitten mässytettyä karkkia. Tosin mulla on muutenkin aina ollut tapana varata yövuoroon jotain epäterveellistä. Ei oikein ruoka iltaisin herätessä maistu. Töissä sitten kyllä.
Taisin nytkin vetää palan pizzaa, kolme riisipiirakkaa, puolikkaan lihiksen, neljä lakupötköä, 6-7 Domino-keksiä :P :-[
Yöviikoilla paino putoaa yleensä kilon, eli noi mun mainitsemat herkut ei lihota. :laugh:
Eniten mä kaipaan sitä, että jonkun kurjan työvaiheen jälkeen pääsisi pihalle sen tupakan kanssa istumaan hetkeksi. Ja ei; omenan syöminen pihalla roskiksen vieressä ei ole sama asia! :laugh:
eura665:
Se on lopetettava kokonaan kessuttelu, pääsee paljon helpommalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta