Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen

<< < (6/74) > >>

Pekka:
Savuton päivä kääntyy iltaan. Huomenna on uusi päivä.

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka -  6.01.2012     kello on 21:02 ---Savuton päivä kääntyy iltaan. Huomenna on uusi päivä.

--- Lainaus päättyy ---

Tsemppiä

JJJ:
5. savuton kääntyy kohti iltaa. Olo helpottunut koko ajan. Ei edes duunissa tehny tiukkaa. Jääkaapilla olen kyllä AIVAN koko ajan mutta keskityn sen tavan muuttamiseen parin viikon päästä kun alkaa tupakki unohtumaan mielestä.

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ -  6.01.2012     kello on 21:49 ---5. savuton kääntyy kohti iltaa. Olo helpottunut koko ajan. Ei edes duunissa tehny tiukkaa. Jääkaapilla olen kyllä AIVAN koko ajan mutta keskityn sen tavan muuttamiseen parin viikon päästä kun alkaa tupakki unohtumaan mielestä.

--- Lainaus päättyy ---
Hienoa!Pystyt siihen,älä anna periksi,mä tulen pian perässä.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ -  6.01.2012     kello on 21:49 ---5. savuton kääntyy kohti iltaa. Olo helpottunut koko ajan. Ei edes duunissa tehny tiukkaa. Jääkaapilla olen kyllä AIVAN koko ajan mutta keskityn sen tavan muuttamiseen parin viikon päästä kun alkaa tupakki unohtumaan mielestä.

--- Lainaus päättyy ---

Kuulostaa hyvältä  :)

Nyt kun alat olla voitonpuolella vieroitusoireista, on jäljellä pelkkä tapa. Ja se on pitkäaikaisempi projekti, mutta tavallaan "helpompi" koska elimistö ei protestoi, ainoastaan nuppi...

Enivei, nyt tärkeintä on muistaa että ei ole sitten sitä "no, vedän vain yhden vitutukseen/hermoistuneisuuteen/kun ei yksi tee mitään", se on muuten sitten kaikki alusta ja kahta vaikeemmin.

ps. jääkaapilla käynti on helpompi vieroitettava kuin tupakki ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View