Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.02.2012 kello on 23:23 --- Minun pari hyvää kalakaveria,kumpikin tupakkamiehieä,kuolivat keuhkosyöpään,porukka harvenee !!! :( :(
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Meiän suvun miehet on tähän asti kuollu tupakin aiheuttamaan keuhkosyöpään alle 60 v.
Nuorempi veli kuoli muutama vuosi sitten +50 vuotiaana. Saa nähä oonko meiän suvun eka, joka näkkee 60 v. paalun. Pari viikkoo aikaa,ja vielä ei oo syöpää havaittu. :)
Mää kyllä lopetin tupakoinnin jo yli 15 v. sitten. ;D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 17.02.2012 kello on 23:48 ---Terve!
Meiän suvun miehet on tähän asti kuollu tupakin aiheuttamaan keuhkosyöpään alle 60 v.
Nuorempi veli kuoli muutama vuosi sitten +50 vuotiaana. Saa nähä oonko meiän suvun eka, joka näkkee 60 v. paalun. Pari viikkoo aikaa,ja vielä ei oo syöpää havaittu. :)
Mää kyllä lopetin tupakoinnin jo yli 15 v. sitten. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Pidetään peukkuja !!
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.02.2012 kello on 23:52 --- Pidetään peukkuja !!
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
;D ;D ;D
perho-ukko:
Mikäs oikeus minulla on oikeasti puuttua toisten sairauksiin,itse olen kokenut aivoinfarktin,olen kuntoutunut aika hyvin,jotakin aina jää jäljelle !! Elämä on !! ;D ;D ;D
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 18.02.2012 kello on 00:07 --- Mikäs oikeus minulla on oikeasti puuttua toisten sairauksiin,itse olen kokenut aivoinfarktin,olen kuntoutunut aika hyvin,jotakin aina jää jäljelle !! Elämä on !! ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Ei kai se puutumista ole, jos elämän mukanaan tuomia kokemuksia jakaa täällä vaikka neuvoiksi nuoremmille ja miksei vanhemmillekin ;)
Jokainen kuitenkin elää vain oman elämänsä :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta