Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen

<< < (23/74) > >>

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.02.2012     kello on 21:33 --- Ihminen ei saa tupakasta mitään elimistölle tärkeää ainetta,oluesta saa sentään nestettä,mikä on "tärkeää nestetasapainon" vuoksi  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D!!!!

--- Lainaus päättyy ---

Saa oluesta kaloreita (=energiaa) ja B-vitamiiniakin. Eikä tarvitse juoda kuin koppa päivässä, niin tulee vitamiinitarve tyydytetyksi.

Pekka:
Työtoverini laskeskeli kerran, paljonko olen haaskannut rahaa tupakkaan. Summahan oli melkoinen. Työtoveri ei ollut polttanut koskaan tupakkaa,

Laskeskelu loppu siihen, kun kysyin missä oli hänen rahat, jotka hän oli säästänyt olemalla polttamatta tupakkaa.

Hyvät illan jatkot kaikille jotka ovat lopettaneet polttamisen tai harkitsevat lopettavansa.

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 16.02.2012     kello on 22:55 ---Työtoverini laskeskeli kerran, paljonko olen haaskannut rahaa tupakkaan. Summahan oli melkoinen. Työtoveri ei ollut polttanut koskaan tupakkaa,

Laskeskelu loppu siihen, kun kysyin missä oli hänen rahat, jotka hän oli säästänyt olemalla polttamatta tupakkaa.

Hyvät illan jatkot kaikille jotka ovat lopettaneet polttamisen tai harkitsevat lopettavansa.

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Lopettaminen kannatta ehdottomasti, vaik'ei se lompsasa tunnukkaan.

Paljon mukavampi olis olla pers'auki ilman noita keuhkoahtaumia ym. tupakin tuomia vaivoja >:( :( :(

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 17.02.2012     kello on 23:06 ---Paljon mukavampi olis olla pers'auki ilman noita keuhkoahtaumia ym. tupakin tuomia vaivoja >:( :( :(

--- Lainaus päättyy ---

Läheltä seuranneena, ei todellakaan kannata hommata keuhkoahtautumataut ia.

perho-ukko:
 Minun pari hyvää kalakaveria,kumpikin tupakkamiehieä,kuolivat keuhkosyöpään,porukka harvenee !!! :( :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View