Mielikuvituksen puute. Etunimen eka, toisen nimen eka ja sukunimen kaksi ekaa kirjainta. Niin ikään jatkumoa kaikilta muilta foorumeilta, paitsi omaan ammattialaan liittyvillä saiteilla on eri
Ihmettelin ei intekroitujen matkailuautojen kylmiä pelti ohjaamoja, sekä niiden humoristista peittelyä leiriytyessä. Se oli jonkun mielestä turhan höpöttämistä.
ihan nuorena tyttönä oli minullakin jopa pitkät hiukset käytin niitä silloisen muodin mukaan sipulilla päälaella ja etunimikin kun on sirpa niin siittä porukat väänsivät sipu elikä sipu olen oikias ,kuin täällä virtuaali elämässäkin
Tulin joskus 15 vuotiaana viikonloppuiltana burgeripaikasta ja ovella tuli vastaan vieras joka tuumasi että "sinähän näytät ihan vompatilta..." johon sitten kaveri taas että "ai Vempulta?"
Ja siitä se sitten lähti...
Selitys vompatilta näyttämiselle oli varmaan sopivat talvivarusteet yhdistettynä havainnoijan vallitsevaan kuntotilaan
Nicci tulee tuosta pölynpoisto-painepullosta, ahkerassa käytössä (muuallakin kuin tietokoneessa), eräs ystävä sanoo mua toisinaan pölyyttäjäksi johtunee kait tavastani pölyyttää vuodevaatteita useasti (astmaatikko kun olen)
Työelämästä jäi tuommoinen. Vaikka yhteisössä ei ollut kuin n. 25 henkeä, joista n. puolet naisia, niin siihen osui "pahimmillaan" viisi (5) Seppoa. Jotenkin ne piti erottaa, ja minä oli tuo nimimerkki. Ja kun en päässyt aikoinaan infon puolella ottamaan pelkkää Seppoa. Oli jo varattu. Enkä viitsinyt org:ssakaan vaihtaa, vaikka olisi ollut mahdollisuus.