Samat 4H:n pukki ja tonttu tulee kuin viime vuonnakin, aikaa oli varattu puoli tuntia ja taksana muistini mukaan 60 euroa.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Samat 4H:n pukki ja tonttu tulee kuin viime vuonnakin, aikaa oli varattu puoli tuntia ja taksana muistini mukaan 60 euroa.
Ei tule kotiin, vaan Joulun vietto paikkaan.
...Oii tätää valkeataa Jouluaaaa... ...Pohjois Karjalassa on... ...Elämä on...Kyllä pukki tulee meille tuomaan lasten lahjat. Poika kyllä ihmetteli jo viime jouluna että miksi eno ei ole koskaan paikalla kun pukki tulee... Tarttee varmaan vaihtaa pukkia
![]() Kyllä se pukki tulee, mutta sillä aikaa kun ollaan käymässä merimieskirkolla kuuntelemassa juolusaarnaa
Terve!
Tulee se, eikä varsinaisesti maksa mitään, kun tavallaan kuuluu pakettiin. ![]() Tänä vuonna ei tule, ensi vuonna taitaa tulla. Ensimmäinen lapsenlapsi on jouluna runsaat 4 kuinen ja ainoa lapsi joka on meillä joulua viettämässä.
Lapsen vanhemmat ovat kuitenkin päättäneet, että joulupukkiolento on olemassa heidän kasvatuksessa ja siihen on tyytyminen, eli niin kauan kun lapsi uskoo sellainen tulevaisuudessa tulee. Omien lasten ollessa pieniä meille ei koskaan tullut pukkia ja lahjat jokainen toi mukanaan joka meillä joulua vietti.
Jaa.
![]() just juttelin nuoremman tyttären lasten kanssa 15 ja 12v
he kertoivat , et muistavat hyvin jokaisen joulun joulupukin minkä olivat mummilas ![]() tämä nuorimmainenkin sanoi , et mummi mä muistan kun vippe oli joulupukina ( en mää vaan muistanut) no hän oli 3v-4v. tai jotain hmm ![]() mä siihen .. ei ollut kuin korvatunturin joulupukki ![]() hirmuinen nauru syntyi siittä vakuuttelusta ![]() nyt utelivat , että kukkas nyt on .. sanoin heille kukka tulee niin he siihen "et on ihan liian laiha joulupukki ![]() toivotaan kuitenkin noiden toisten mummin kultien uskovan tähän tarinan , et joulupukki tulee korvatunturilta eivätkä ala isompana laukomaan totuuksia mummille , kuten serkkunsa mistä se joulupukki oikein tuli ja minne meni ![]() Ei käy pukki, kun nuo neidit ei usko siihen. Ei auta mitkään yritykset. Ilmeisesti olen suoltanut niille jo liikaa satuja ja tarinoita.
Mutta jostain ne lahjat silti ilmestyy niin, että eivät hoksaa... ![]() Itse joulupukkina muitten ilona
18 Joulu jo ![]() Itse joulupukkina muitten ilona Risto Reippaalle antoisaa iltaa sitten kun toisten riemuksi riennät oisitpa täällä lähempänä niin saisit pestin meillekkin ![]() Risto Reippaalle antoisaa iltaaKiitos ![]() Ei tule kotiin, vaan Joulun vietto paikkaan. Ei tule pukkia eikä pukki tänne lumettomaan Pohjois-Karjalaan pääsisikään. Eilen emännöitsijä pyysi, että leikkaatko nurmikon. En leikannut. On näköjään kaksi erilaista Pohjois-Karjalaa. Hyvää Joulua silti kaikille. Sivuja: [1] Siirry ylös
|