Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (196/534) > >>

Haapaniemen Paroni:
Kukin tyylillään :D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 11.06.2013     kello on 12:04 ---Tämä on viimeinen kommentti ja osallistuminen tähän ketjuun: Olen hankkinut kennot aikoinaan oman tarpeeni mukaan,se oli minulle ainut oikea ratkaisu,enkä ole katunut,vietän aina Lapinreissuni alueilla,missä ei ole muuta energiaa käytettävissä,agre ei tulisi kysymykseenkään,ja tuon pakastimen,joka on osana matkan mielekkyyttä,jatkuva virran saanti on ehdoton,suuret akustot ja kennot takaavat sen,kokemusta on,tämä ratkaisu on henkilökohtainen,minulle paras!!!! Tulikohan asia nyt selväksi ?

Piste.

--- Lainaus päättyy ---

Tarkotat varmaankin, vihonviimmeinen.     ;D ;D

JEE:
Ainakin minun kokemukseni mukaan viime syksyisellä 6 viikon Kullankaivuu retkellä oli se ,että pelkällä aurinkosähköllä en olisi tullut toimeen.Elikkä niinä muutamana aurinkoisena päivänä toki agria ei  tarttenu käynnistää,mutta niitä aurinkoisia päiviä oli vaan suhteellisen harvassa, Joten kyllä  minun varusteisiin myös tulevan syksyn Lapin retkelle,(mikäli toteutuu),kuuluu ehdottomasti toimintavarma Hondan 2kW agrikaatti.  olkoon ilmat sitten kuinka aurinkoisia tahansa.Thumb Thumb Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: JEE - 14.06.2013     kello on 20:10 ---Ainakin minun kokemukseni mukaan viime syksyisellä 6 viikon Kullankaivuu retkellä oli se ,että pelkällä aurinkosähköllä en olisi tullut toimeen.Elikkä niinä muutamana aurinkoisena päivänä toki agria ei  tarttenu käynnistää,mutta niitä aurinkoisia päiviä oli vaan suhteellisen harvassa, Joten kyllä  minun varusteisiin myös tulevan syksyn Lapin retkelle,(mikäli toteutuu),kuuluu ehdottomasti toimintavarma Hondan 2kW agrikaatti.  olkoon ilmat sitten kuinka aurinkoisia tahansa.Thumb Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin.  Thumb

joo o:
 Kyllä se kannattaa varmistaa kun 1000 km päähän lähtee. Tulee sitä mukaan turhempaakin kalustoa Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View