Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: JEE - 14.06.2013 kello on 20:10 ---Ainakin minun kokemukseni mukaan viime syksyisellä 6 viikon Kullankaivuu retkellä oli se ,että pelkällä aurinkosähköllä en olisi tullut toimeen.Elikkä niinä muutamana aurinkoisena päivänä toki agria ei tarttenu käynnistää,mutta niitä aurinkoisia päiviä oli vaan suhteellisen harvassa, Joten kyllä minun varusteisiin myös tulevan syksyn Lapin retkelle,(mikäli toteutuu),kuuluu ehdottomasti toimintavarma Hondan 2kW agrikaatti. olkoon ilmat sitten kuinka aurinkoisia tahansa.Thumb Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ei siellä syrjässä tule muutenkaan toimeen, jos ei varaustaudu.
Minä olen laskeskellut, että kolmea päivää pidempään en pystyisi samassa paikassa olemaan, joten siihen akut riittää.
Aikoinaan kun sattumoisin vein kuriiripostia Lemmenjoen kullankavajille, niin huomasi siellä olleen muutenkin varauduttu. Mökin kulmalla oli varmaan tuhannen tyhjää säilykepurkkia korkeassa kasassa. Agregaatit jylläsi jo vanhaan aikaan, niin kuin ne kyllä jylläsi ihan omakotitaloissakin. Sähköpiuhaa ei ihan joka taloon yltänyt. Mahtoivatkohan edes halutakkaan.
joo o:
http://www.puutarhatukku.fi/product/97/solar-e-power-cube-aurinkoaggregaatti
Aurinkokenno agrekaatti Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: JEE - 14.06.2013 kello on 20:10 ---Ainakin minun kokemukseni mukaan viime syksyisellä 6 viikon Kullankaivuu retkellä oli se ,että pelkällä aurinkosähköllä en olisi tullut toimeen.Elikkä niinä muutamana aurinkoisena päivänä toki agria ei tarttenu käynnistää,mutta niitä aurinkoisia päiviä oli vaan suhteellisen harvassa, Joten kyllä minun varusteisiin myös tulevan syksyn Lapin retkelle,(mikäli toteutuu),kuuluu ehdottomasti toimintavarma Hondan 2kW agrikaatti. olkoon ilmat sitten kuinka aurinkoisia tahansa.Thumb Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Elikkä epsaniaan tarkotettu noi aurinko kennot ;) Jossa paistaa toi möllikkä :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 18.06.2013 kello on 18:11 --- Elikkä epsaniaan tarkotettu noi aurinko kennot ;) Jossa paistaa toi möllikkä :D
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä tarviiko niiden takia espanjaan lähteä. Täysi teho tulee kun ne on suunnattu aurinkoa kohti. Ja jos ei paista, käytännössä sieltä ei tule mitään. :)
cossuesco:
Itse olen ainakin positiivisesti yllättynyt aurinkokennoihin, ihan kiva kun on akut täynnä Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta