Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 28.01.2013 kello on 00:55 ---Tuommonen sääpalvelulinkki löytyi. Taitaa olla samat hemmot asialla Tsahkalilla päin.
Siinä oli kiinnostava Aurinko osio, josta näki säteilytehon.
http://www.saapalvelu.fi/tampere/index.php
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä kun muistutit, täytyy mennä putsaan kennot kuurasta. Eilen sentään aurinko näkyi, mutta säteilyt on ollu 22 pvä maksimissa!
http://www.saapalvelu.fi/kilpisjarvi/index.php
joo o:
Taivas paksussa pilvessä klo 13:30. Mutta lumi hohtaa siten että aurinkokenno tuotti 0,3 A Thumb
Parempi tuokin kun 0 A.
migel:
Hei vaan arvon solarpowerin käyttäjät!
Kertokaapas minulle,minulla kun hinnat ei pysy päässä kun en halua masentaa itseäni,niin tälläinen paketti on liikkeessä tarjolla.
Aurinkopaneeli 85W,akku,säädin ja kaksi valaisinta yhteishintaan 199 euroa.Luki vielä että ale -70%?
Onko huokea vai kallis,otan nyt saksanpaneelit huomioon myös, voiko tuo -70% pitää paikkaansa?
Kannaisiko raapaista paketti mukaan? Oli jäljellä useampia, kertokaapas kokeneemmat tietäjät.
Ajattelin tuota portinvartijan mökille valaistusta ja tvn virtalähteeksi, riittäkö teho siihen? Katon lape suoraan etelään ja koko päivän paistaa mökkelöön ilman varjostavia puita tms,koitan kaivaa kuvan!
Hei vaan ja kertokaa mielipiteenne niin niiden perusteella käyn hakemassa paketin pois!
t migel
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 31.01.2011 kello on 21:30 --- Minä vielä lisäisin; Kun ne kennot on asennettu kiinteästi katolee,homman voi unohtaa,ne on siellä,poveria tulee jos on tullakseen,mutta mitään ei tarvitse viritellä erikseen,ja kokemuksesta voin sanoa,kyllä kesällä ainakin meillä on virta riittänyt: Turhan Höpöttäjä kyllä kertoi paremmasta hyöty-suhteesta irto kennoilla,toki,mutta siinä on taas yksi värkättävä aina lisää,valinta on jokaisen päätettävissä,itse olen tyytyväinen tuohon kiinteään asennukseen !!!!! ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tuon lisäksi kennot on hieman piilossa, suojassa ilkivallalta ja myös varastamiselta.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 8.02.2013 kello on 06:29 ---Hei vaan arvon solarpowerin käyttäjät!
Kertokaapas minulle,minulla kun hinnat ei pysy päässä kun en halua masentaa itseäni,niin tälläinen paketti on liikkeessä tarjolla.
Aurinkopaneeli 85W,akku,säädin ja kaksi valaisinta yhteishintaan 199 euroa.Luki vielä että ale -70%?
Onko huokea vai kallis,otan nyt saksanpaneelit huomioon myös, voiko tuo -70% pitää paikkaansa?
Kannaisiko raapaista paketti mukaan? Oli jäljellä useampia, kertokaapas kokeneemmat tietäjät.
Ajattelin tuota portinvartijan mökille valaistusta ja tvn virtalähteeksi, riittäkö teho siihen? Katon lape suoraan etelään ja koko päivän paistaa mökkelöön ilman varjostavia puita tms,koitan kaivaa kuvan!
Hei vaan ja kertokaa mielipiteenne niin niiden perusteella käyn hakemassa paketin pois!
t migel
--- Lainaus päättyy ---
Osta pois halpa on. Akkujen koosta riippuu riittääkö virta, tuskin sinä sitä töllöä katselet kun aurinko paistaa. :D
Jos mökillä ei olla useita päiviä putkeensa, eikä siellä tarvitse sähköä pois ollessasi. Laita auton tavaratilaan pari akkua, jotka latautuu ajaeessa. Pistoke puskurin alle, siitä virta sitten sisälle. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta