Niin näihi sisälty vielä säädettävä alumiiniteline. Että nämä on tarkoitettu paikaoilleen olemaan. ei autoon, ilmeisesti.
Niin näihi sisälty vielä säädettävä alumiiniteline. Että nämä on tarkoitettu paikaoilleen olemaan. ei autoon, ilmeisesti.
![]() ![]() ![]() Mistä tietää varmasti, että takuuajan aikana saa mahdollisesti rikkoutuneen kennon tilalle samankokoisen, joka sopii suoraan vanhojen asennettujen kiinnikkeiden väliin?
![]() ![]()
Mitä eroa on fyysisesti mökkikäyttöön, tai autoon tarkoitetussa kennossa?
Kiinnikkeet, läpiviennit ja säätimen voi hankkia erikseen ja autokäyttöön sopivat.Rakenne,ja tärinän kestävyys !!! ![]() Rakenne,ja tärinän kestävyys !!!Vähän menee lypsämiseksi, mutta miten näkee tärinänkeston ja mitä havaittavia rakenne-eroja niistä on nähtävissä. Itse en ole niissä oikein eroja nähnyt. Useimmissa kerrotaan niiden sopivan vähän kaikkeen käyttöön. Se että on luotettava myyjä, ei riitä. Kyllä halausin itsekin erot tuntea.
Vähän menee lypsämiseksi, mutta miten näkee tärinänkeston ja mitä havaittavia rakenne-eroja niistä on nähtävissä. Itse en ole niissä oikein eroja nähnyt. Useimmissa kerrotaan niiden sopivan vähän kaikkeen käyttöön.Tuohon en osaa vastata,omaani olen tyytyväinen !! ![]() ![]() Tänään kävin luomassa 30cm nuoskalunta päältä - ei ole särkynyt.. ![]() Itse en periaatteessa halunnut laittaa kattoon kiinni noita paneeleita. Ainoa mikä puhkaisee katon on kaapeliläpivienti. On ollut mielessä tuplata panelimäärä - tilaa ja varaus on.. ![]() Tuohon en osaa vastata,omaani olen tyytyväinen !!No funtsitaan ![]()
Halpa Halli myy 50 w kennoa säätimellä ja 10 m akulletulevaa kaapelia ja 10 m 2,5 neliön kaapelia. Paketin hinta oli muistaani alle 260 euroa. Kahdella kennolla hinta alle 500 euroa. 50W on venyvä käsite. Tarkastahan lupaavatko minkälaista virtaa ulos. Kalliimmat kennot mitataan ja A näkyy jossakin lapussa kennon takana. Ostin ensimmäisen kennoni 8v sitten Halpa Hallista Seinäjoelta. 12W kenno ei koskaan millään mittarilla antanut 0,5A virtaa. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250751668720&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:GB:1123 Saapunee ensi viikolla Kari |
Sivu luotiin 0.303 sekunnissa. 38 kyselyä tietokannasta.