Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (291/534) > >>

retkeilijä:

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 22.04.2015     kello on 07:14 ---En ole. Kirjoitin sen minkä näin. Poistin erheellisen / harhaanjohtavantied on.
Ja en ole ottanut herneitä nessuun vaan parempi on että ketjussa on OIKEAA tietoa
sitä tarvitseville  Thumb :) :) :)

--- Lainaus päättyy ---
Mitäs teukka tällä tarkoitit?

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 22.04.2015     kello on 09:45 ---Mitäs teukka tällä tarkoitit?

--- Lainaus päättyy ---
Sitä ettei tietämättömän kannata tänne kirjoitella  :) Kannattaa lukea,opiskella ja kuunnella
viisaampia niin aikanaan voi ainakin itselleen valehdella tietävänsä jotain  ;)
Olen päättänyt ettei mua mullata ennen kuin osaan ainakin tästä hitusvirrasta mahdollisimman
paljon.  Thumb

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 22.04.2015     kello on 11:06 ---Sitä ettei tietämättömän kannata tänne kirjoitella  :) Kannattaa lukea,opiskella ja kuunnella
viisaampia niin aikanaan voi ainakin itselleen valehdella tietävänsä jotain  ;)
Olen päättänyt ettei mua mullata ennen kuin osaan ainakin tästä hitusvirrasta mahdollisimman
paljon.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Tottakai pittää kirjuutella, ja kukkaa ei oo nii oppinu etteikö jokapäivä tutkiissa ja kokeillessa opi uutta  Thumb
voisin varmaan kommentoija hienovarasemmi va ku ei oikee ossaa, tullee sanua töksäytettyy mitä aattelee ja siit ei varmaan saa kaikki sammaa ajatusta ku mull kirjuuttaessa Thumbd

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 22.04.2015     kello on 11:51 ---Tottakai pittää kirjuutella, ja kukkaa ei oo nii oppinu etteikö jokapäivä tutkiissa ja kokeillessa opi uutta  Thumb
voisin varmaan kommentoija hienovarasemmi va ku ei oikee ossaa, tullee sanua töksäytettyy mitä aattelee ja siit ei varmaan saa kaikki sammaa ajatusta ku mull kirjuuttaessa Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Ei mitään hätää Rölli  :) .Tiedän kyllä mitä oikeasti ajattelet ja miten ystävällinen olet luonnossa.  Thumb Thumb Thumb
Tulee vaan mieleen kun aloittelin ja silloin olin lämmittimen kanssa pulassa. Yhtä pöljiä tekstejä
tuli silloinkin kirjoiteltua. Ja porukka sitten niitä oikoi.Hyvä niin  Thumb Jatketaa kirjoittelua ja rupatellaan
kun soitellaan ja nähdään.
Oikeesti minunkin pitäisi luetuttaa noita kirjoituksiani aina jollakin, mut sitten olis aktiivisuus n.5%  :laugh: ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View