Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (292/534) > >>

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 22.04.2015     kello on 11:06 ---Sitä ettei tietämättömän kannata tänne kirjoitella  :) Kannattaa lukea,opiskella ja kuunnella
viisaampia niin aikanaan voi ainakin itselleen valehdella tietävänsä jotain  ;)
Olen päättänyt ettei mua mullata ennen kuin osaan ainakin tästä hitusvirrasta mahdollisimman
paljon.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Ok Thumb nyt selkis  8)

Turhan Höpöttäjä:
No niin, yöpakkaset on jo niin vähissä, että laitoin mökillä suihkulähteet liruttamaan. Jonnekkinhan sitä on kennosähköä tärveltävä. Lirutelkoon nyt sitten syksyyn saakka. :D

migel:
Vaikka on sumuinen aamu niin klo 5deltä alkoi kenno pukkaamaan akkuun tavaraa.

Toi mun pwm-säädin joka mulla mökissä on niin toimii ihan hyvin ainakin näihin tarpeisiin. Tv,valaistus ja läppäri.

On mulla kotona sellainen halpa mppt-säädinkin paketissa mutta kun tämä pelaa niin antaa olla ainakin vielä toistaiseksi,,,,,,,,,,,,,t migel

harkonen:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  3.05.2015     kello on 05:42 ---Vaikka on sumuinen aamu niin klo 5deltä alkoi kenno pukkaamaan akkuun tavaraa.

Toi mun pwm-säädin joka mulla mökissä on niin toimii ihan hyvin ainakin näihin tarpeisiin. Tv,valaistus ja läppäri.

--- Lainaus päättyy ---

"Lohduttavaa" kuulla, kun itsellä tuo PWM säädin tuossa odottelee paketin asennusta. :) Miten sitä ihminen on niin kiireinen, ettei muka asuntovaunua ehdi laittamaan kuntoon, häpeällistä! Jospa tällä viikolla...

james_III:
Kesäkelillä toimii hyvin, me paisteltiin pizzaa lidlin miniuunissa kun ei keksitty mihin sen tulevan sähkön laittaisi jaksa kahviakaan keittää nonstoppina  :) Latausssätimen näyttö kertoili noin 20A ympäristössä pyöriviä latauslukemia, näillä leveysasteilla ihan hyvin kun kennot on katolla vaakatasossa  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View