Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
RR:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 24.03.2011 kello on 20:10 --- Moni kide paneeli ei ole niin herkkä varjoille !!
--- Lainaus päättyy ---
Semmoset tilasin, ja ns. fiksun säätimen. Saas nähä mimmoset tulee.
JEE:
--- Lainaus käyttäjältä: oh5yw - 9.02.2011 kello on 20:25 ---Tässäpä lupaamani kuva paneelista. Maitopurkki mittakaavana
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Takana liitäntärasia, jossa diodi estämässä akun väärinpäin kytkemisestä aiheutuvia tuhoja
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Kari
--- Lainaus päättyy ---
Tähän asti olen ajatellu,että tuo aurinkopanelijuttu taitaa hiukan olla yhtä tyhjän kans,mutta nyt kun lueskelin tämän topikin läpi ,niin tulin toisiin aatoksiin.
Varsinkin jos hintapolitiikka olis tota Saksan luokkaa niin varmasti yleistyisivät täälläkin.
Nyt olen siinä vaiheilla ,että tilaisin noita Saksasta parikin kappaletta vaikka heti ,mutta kun ei ole minkäänlaista
kielitaitoo ja kun ei tiedä millä valuutalla ja miten se maksaminen hoituu ,niin jäänee toistaiseksi toteutumatta ,ellei
jostain saa apuja.
Vai onkohan noita kääntäjiä sielä Saksan pääs että vois kommunikoida ihan ehtalla Suomenn kielellä ;)
perho-ukko:
Jos laittaa aurinkokennot auton tai vaunun katolle,pitää ,muistaa muutama asia; Kennojen lisäksi tarvitaan kiinnikkeet,samoin vesitiiviit läpiviennit katon läpi,samoin toimiva säädin,kun nämä kaikki on kunnossa,asian voi unohtaa,virtaa tulee !! ;D
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: JEE - 27.03.2011 kello on 21:11 ---
Tähän asti olen ajatellu,että tuo aurinkopanelijuttu taitaa hiukan olla yhtä tyhjän kans,mutta nyt kun lueskelin tämän topikin läpi ,niin tulin toisiin aatoksiin.
Varsinkin jos hintapolitiikka olis tota Saksan luokkaa niin varmasti yleistyisivät täälläkin.
Nyt olen siinä vaiheilla ,että tilaisin noita Saksasta parikin kappaletta vaikka heti ,mutta kun ei ole minkäänlaista
kielitaitoo ja kun ei tiedä millä valuutalla ja miten se maksaminen hoituu ,niin jäänee toistaiseksi toteutumatta ,ellei
jostain saa apuja.
Vai onkohan noita kääntäjiä sielä Saksan pääs että vois kommunikoida ihan ehtalla Suomenn kielellä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Saksassa on ollut sama valuutta käytössä jo noin kymmenen vuotta..
perho-ukko:
Tuossa tänään,kun aurinko paistoi,kävin katsomassa autossa,latasi 6-7A !!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta