Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
Turhan Höpöttäjä:
Taas mökki viikonloppu takana. Kennot alkoi lataamaan klo.10.00 parhaillaan latasi 7A, lataus loppui klo. 17.00. :)
Tuuligeneraattorist a sen verran, että kun lunttasin papereita niin minun härrykkä on Ampair Hawk. Evästä tulee tuulen ollessa 5m/s 1A ja 15-20m/s 9A teoriassa. :)
Sain otettua tornin harjalta tuuligeneraattorin pois, on tarkoitus asentaa se laiturin päätyyn, jospa se siellä jotakin tuottaisi. :)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 6.03.2011 kello on 17:59 --- Taas mökki viikonloppu takana. Kennot alkoi lataamaan klo.10.00 parhaillaan latasi 7A, lataus loppui klo. 17.00. :)
Tuuligeneraattorist a sen verran, että kun lunttasin papereita niin minun härrykkä on Ampair Hawk. Evästä tulee tuulen ollessa 5m/s 1A ja 15-20m/s 9A teoriassa. :)
Sain otettua tornin harjalta tuuligeneraattorin pois, on tarkoitus asentaa se laiturin päätyyn, jospa se siellä jotakin tuottaisi. :)
--- Lainaus päättyy ---
Jokos se Tsasouni on valmis ??? ;D ;D ;D
Turhan Höpöttäjä:
Ei ole vielä aloitettu, lunta on niin paljon. Yritän etsiä sellaisen paikan ettei tarvitsi pohjan kaivussa paria kesää uhrata. Onnittelen itseäni että sain sen tuulivoimalan sieltä korkeuksista kunnialla pois, ja vielä olen hengissä. Ja se tuleva rakennus on Tsasouna, ei Tsasouni. :D
RR:
Mitenkäs viisaammat, kun sain tarjouksen aurinkopaneeleista. Tarjolla olisi yksikidepaneelia ja monikidepaneelia. Kumpikos noista sitten olisi parempi auton katolle?
Hintaeroa on, mutta tehoeroa myös. Ovat suhteessa suurinpiirtein samahintaisia.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 24.03.2011 kello on 19:45 ---Mitenkäs viisaammat, kun sain tarjouksen aurinkopaneeleista. Tarjolla olisi yksikidepaneelia ja monikidepaneelia. Kumpikos noista sitten olisi parempi auton katolle?
Hintaeroa on, mutta tehoeroa myös. Ovat suhteessa suurinpiirtein samahintaisia.
--- Lainaus päättyy ---
Moni kide paneeli ei ole niin herkkä varjoille !!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta