3 tunnin ostoksille 
juu ja viittaa ... ois kivaa
ja saatais alennustakin
jos meit ois isompi joukko ..
vaanarit vois jättää vaunun/ auton ruissalon leiripaikkaan
jos mielii yöksi jäädä ..
mitäs mieltä poppoo on ?
|
Sivuja: [1] Siirry alas
3 tunnin ostoksille ![]() juu ja viittaa ... ois kivaa ja saatais alennustakin jos meit ois isompi joukko .. vaanarit vois jättää vaunun/ auton ruissalon leiripaikkaan jos mielii yöksi jäädä .. mitäs mieltä poppoo on ? Kare hei! Tules ny sinä ainaski varsinais-suomalaisena risteilylle! Hiljaisimmissa sunttipaikoissa voidaan vetää uistinta perässä
Ai ei vai?t migel taitaa olla niin
et lähetään migellin kans kaksistaan .. sä heittelet uistinta ja mä shoppailen ![]() Hah hah haa
![]() taitaa olla niinTottakai migel tarjoutuu myös kantajaksi sen shoppailun jälkeen. Onhan siellä ahtaajat väijyssä kun Turkkusse tullaan- eikä välttämättä olla kantokunnossa vaan kannettavissa....
![]() Onhan siellä ahtaajat väijyssä kun Turkkusse tullaan- eikä välttämättä olla kantokunnossa vaan kannettavissa.... no mä viskaan sut ostoskärryyn ja hurautan rullaportaat alas .. tuun sit hissilä itse toisten kärryjen kans inhoon hissejä ja rullaportaita mut pakon edessä mielummin hissi ![]() Mitäs jos tehtäisiin vaikkapa tammi/helmikuussa lounasristeily Turkkussest tonne kivelle ja takaisin. Paketteja saa halvalla ruokineen juomineen ja tanssahdellakkin voi jos haluaa!!!Ei mikään huono ajatus. Edit: lainaus korjattu -Alan Onhan siellä ahtaajat väijyssä kun Turkkusse tullaan- eikä välttämättä olla kantokunnossa vaan kannettavissa....No, herrasmies ajattelee aina herrasmiesmaisesti. Se on toisten vika, kun itte pitää kehua. ![]() Oisko tää niinku K-18 ja viikonloppuna, vai mikä ajatus?
Vois meinaan vaikka lähteäkin.. Oisko tää niinku K-18 ja viikonloppuna, vai mikä ajatus? tää ois ihan vaan päivä risteily eli paatti lähtee aamusta ja vaihto ois sit maarianhaminas takas turkkusse ...eli ei ikärajaa jos ei sit itse halua jättää lapsossii kottiin ... ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|