Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

ATK-asiaa

<< < (19/30) > >>

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 12.12.2011     kello on 14:25 ---Itse unohtaisin nuo USB viritykset ja kokeilisin WLAN tikkua tuohon vanhaan koneeseen, ennen kuin alkaisin ostelemaan uusia tietokoneita ;)

--- Lainaus päättyy ---

No niin raavittu on päätä ja *ersettä, mutta ei auennut meikäläiselle tämä ATK ihmeelinen maailma ,en saanut mokkulan kautta pelaamaan nettiä pöytäkoneesa, 4pv hikoilin ja rukoilin mutta kone tökki ja tökki ei päästänyt nettiin..p*ska mikä p*ska ihan p*ska ajattelin.
Asensin kaikki tarvittavat tikut sun muut vermeet mutta ei  ei , ei pelaa, no ei muuta kuin kone kainaloon ja giganttiin huolineen ja murheineen, selvitin murheeni  ja lähdin kaffeelle..kävin vetäseen yhdet caputsiinot munkkipossulla välillä..takasin kaulukset pystyssä räntäsateessa ja kysymään kuulumisia....siinä kone, ja kaikki pelaa sanoi huoltomies? HÄ... niin kaikki on OK.
Selvä juu kiitos, ihan turha mulle selittää missä ongelma oli..ei muuten tiennyt huoltomieskään mutta nyt pelaa ja se on pääasia...

Edit: lainaus korjattu, admin

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 13.12.2011     kello on 17:34 ---No niin raavittu on päätä ja *ersettä, mutta ei auennut meikäläiselle tämä ATK ihmeelinen maailma ,en saanut mokkulan kautta pelaamaan nettiä pöytäkoneesa, 4pv hikoilin ja rukoilin mutta kone tökki ja tökki ei päästänyt nettiin..p*ska mikä p*ska ihan p*ska ajattelin.
Asensin kaikki tarvittavat tikut sun muut vermeet mutta ei  ei , ei pelaa, no ei muuta kuin kone kainaloon ja giganttiin huolineen ja murheineen, selvitin murheeni  ja lähdin kaffeelle..kävin vetäseen yhdet caputsiinot munkkipossulla välillä..takasin kaulukset pystyssä räntäsateessa ja kysymään kuulumisia....siinä kone, ja kaikki pelaa sanoi huoltomies? HÄ... niin kaikki on OK.
Selvä juu kiitos, ihan turha mulle selittää missä ongelma oli..ei muuten tiennyt huoltomieskään mutta nyt pelaa ja se on pääasia...

Edit: lainaus korjattu, admin

--- Lainaus päättyy ---

Oisko muutama uudelleen käynnistys auttanut ja asentanut tarvittavat osat.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 13.12.2011     kello on 22:28 ---Oisko muutama uudelleen käynnistys auttanut ja asentanut tarvittavat osat.

--- Lainaus päättyy ---

Arvaa vaan onko käynnistetty muutaman kerran..

-------:
saattaa jostain syystä joskus tulla kaks ajuria päälekkäin järjestelmähallinta an ja sitten taas tökkii. Mulla käynyt joskus näin.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 13.12.2011     kello on 22:44 ---saattaa jostain syystä joskus tulla kaks ajuria päälekkäin järjestelmähallinta an ja sitten taas tökkii. Mulla käynyt joskus näin.

--- Lainaus päättyy ---

No sanottakoon loppu kommenttina vielä että 4pv koitin itse  ja maksullisen it neuvojan opastuksella yhden kerran siinä kumminkaan onnistumatta... mutta yksi nuori kloppi pisti pelit soimaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View