Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
ATK-asiaa
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.12.2011 kello on 09:02 ---Ei sieltä ihmeitä voi säätää. Katso että purkin softa on A50804-Elisa26-42537 , mikäli vanhempi niin päivitys.
Kaikki näkyy > http://192.168.100.1/en_US/basic/index.htm
ps ei mulla pätki (tarkoitin viihdettä, en itseäni)
Edit: Moni on laittanut Telewell 510 v3 purkin elisan purkin tilalle
--- Lainaus päättyy ---
Softa on juurikin tuo mainitsemasi. Minä olen luullut, että vika on sähköverkon siirtopalikassa kun välillä se jumittuu ja sitten kun otan sen irti ja laitan takaisin niin pelaa taas kuitenkin kadottaen signaalin välillä noin 5 sekunniksi. Tämä signaalin katoaminen on aina vain Formulalähetyksen aikana MAX-kanavalla.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 12.12.2011 kello on 17:40 ---Jaa 300 metriä lukikin tuolla kantamaksi- mut pääseeks naapuri sit käyttämään sitä kans
--- Lainaus päättyy ---
Ei pääse, kun laittaa salauksen päälle ja SSID:n piiloon ;)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 12.12.2011 kello on 20:59 ---Kai siinä on QoS? Sillä saa useimmiten tuommoiset korjattua.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt selvisi, että Qos käytössä. Saan viikonloppuna toiset palikat testiin, niin voi katsoa, jos vanhat saa korjattua.
K.E.V:
Kokeile lyödä verkkokaapeli niitten sähkömopojen tilalle tilapäisesti, saat paikannettua jos pätkii siitä !
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.12.2011 kello on 16:55 ---Kokeile lyödä verkkokaapeli niitten sähkömopojen tilalle tilapäisesti, saat paikannettua jos pätkii siitä !
--- Lainaus päättyy ---
Ei satu nyt olemaan niin pitkää kaapelia ja ei ole varastossa myöskään adaptereita. Odotan viikonloppuun niin poika tuo testattavaksi toiset palikat
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta