Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

ATK-asiaa

(1/30) > >>

LMC-99:
-Saunalahden myyjä soitteli ja pommitti minua hyvällä tarjouksella, eli mobiili laajakaista tarjouksella, johonka sitten tartuin.( nopeus 1-15Mbit 13,90€ kk ja eka 4kk puoleen hintaan sopimus 24kk..ei paha mielestäni)

-Minulla on täällä kotona laajakaista joka tulee kuparilankaa pitkin ja on kyllä toiminut ei siinä mitään mutta nyt sain nopeamman ja halvemman tosin mokkulalla.

-Kysymys kuuluukin..kun minulla on kotona wlan reititin, jossa ei näytä olevan ubs porttia johonka olisin tuon mokkulan kytkenyt niin onko olemassa ns.adapteria vai pitääkö ostaa uusi reititin josta tuo ubs löytyy?

-Myyjä kyllä kertoi että uusia 3-4G (reitittimiä) saa muutamalla kympillä..jos nyt muistan oikein.
Asennus vain hiukan askarruttaa joten tuo toimiva Buffalo air Station reitittimeen kun sais vain jonkun moisen adapterin, kun on jo asennettuna tuossa tolpannokassa.

Kyseleepi epätietoinen..

99:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  9.12.2011     kello on 11:59 ----Kysymys kuuluukin..kun minulla on kotona wlan reititin, jossa ei näytä olevan ubs porttia johonka olisin tuon mokkulan kytkenyt niin onko olemassa ns.adapteria vai pitääkö ostaa uusi reititin josta tuo ubs löytyy?

--- Lainaus päättyy ---

En ole koskaan törmännyt ko. adapteriin, joten reitittimen vaihto taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto.

Sopiva voisi olla vaikkapa http://www.verkkokauppa.com/fi/product/13081/ccjvj/A-Link-WNAP-4-porttinen-langaton-802-11b-g-n-tukiasema

Jushi69:
Mokkula vaatii 3g reitïttimen joka maksaa 3G antenni sivulta joku 40 €.Lisäksi kannattaa harkita lisäantennia samasta paikasta jos vaan mokkulassa on paikka antennille.Tahtoo tuo mokkulan nopeus olla ihan onnetonta jos olet sisätiloissa ja kenttä kaukana.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  9.12.2011     kello on 12:31 ---Mokkula vaatii 3g reitïttimen joka maksaa 3G antenni sivulta joku 40 €.Lisäksi kannattaa harkita lisäantennia samasta paikasta jos vaan mokkulassa on paikka antennille.Tahtoo tuo mokkulan nopeus olla ihan onnetonta jos olet sisätiloissa ja kenttä kaukana.

--- Lainaus päättyy ---

EN MAINOSTA mutta tälläisestä on kysymys, mikäli ymmärsin myyjää..kertoi myös tarkistaneensa kuuluvuuden alueellani joka pitäisi olla hyvä.

http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=527&type=handsetmodel

Ossi66:
Eikö DNA:lta saisi vastaavaan hintaan MF60 mokkulan, jossa olisi ilman lisäkustannuksia valmiiksi se Wlan max 8:lle yhtäaikaiselle käyttäjälle. Ja toimisi myös muualla kuin sen kotireitittimen piirissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View