Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

ATK-asiaa

<< < (8/30) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 11.12.2011     kello on 12:26 ---
päädyin DNA mokkulaan MF60 joka sopii tällä hetkellä minulle kuin nyrkki silmään.

-Tuota tuota, kun nyt nämä läppärit 2kpl pelaa tuolla uudella mokkulalla (asennus simppeli), mutta tuohon pöytäkoneeseen n.5v vanha ja käyttis vista, en ole sitä saanut  pelaamaan että olisin päässyt sillä nettiin..taitaa olla jokin *itun esto tai muu sellainen että ei avaa sivuja??

--- Lainaus päättyy ---

Kokeileppa mokkulaa suoraan usb-johdolla pöytäkoneeseen. Mulla toimii näin lisäksi hommasin myöhemmin langattoman tikun niin mokkula voi olla missä paras kuuluvuus.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 11.12.2011     kello on 12:47 ---Kokeileppa mokkulaa suoraan usb-johdolla pöytäkoneeseen. Mulla toimii näin lisäksi hommasin myöhemmin langattoman tikun niin mokkula voi olla missä paras kuuluvuus.

--- Lainaus päättyy ---

Näin se on kytketty..mokkula-> ubs->pöytäkone...siitä mokkulasta sitten ottaa yhteyttä kahteen läppäriin.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 11.12.2011     kello on 12:02 ---Kyllä DNA 3G kuului ainakin lokakuun alussa ongelmitta kattivankkurissa.

--- Lainaus päättyy ---
Lueskentelin vain toveri Jushin kokemuksia, muusta en tiedä  :-X

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 11.12.2011     kello on 12:26 --- niin meneekö myös s-posti katkolle kun irtisanon laajak. sopimuksen?
--- Lainaus päättyy ---
Menee

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 11.12.2011     kello on 12:26 ----Ja jos menee niin mistä uusi sähköposti?

--- Lainaus päättyy ---
Niitähän saa gmailia ,hotmailia jne. Mikäli taas otat saman operaattorin mokkulan kuin oli laajakaista voit pitää sähköpostisi. Ainakin Elisalla, muista en tiedä

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 11.12.2011     kello on 12:26 ----Ja jos menee niin mistä uusi sähköposti?

Varmaan lisä kysymyksiä satelee kunhan nyt näistä edellisistä selviän :'(

--- Lainaus päättyy ---

Ota gmail, niin et ole operaattoreista riippuvainen. Ja tilaa riittää.

https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=mail&passive=true&rm=false&continue=http://mail.google.com/mail/&scc=1&ltmpl=default&ltmplcache=2

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View