Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
ATK-asiaa
perho-ukko:
Minulla myös DNA-Nokia mokkula,on tosi nopea !!
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.12.2011 kello on 23:18 --- Minulla myös DNA-Nokia mokkula,on tosi nopea !!
--- Lainaus päättyy ---
Se on vain tuo peittoalue joka määrittelee aika paljon kenenkä operaattorin mobiilikaista kannattaa hankkia ja saattaa olla että elisalla jota saunis käyttää on ehkä laajempi peittoalue.
Mutta minun tarpeisiini tämä on tällä hetkellä paras,ja kun vielä koneita pitää saada kytkettyä kolme samaan mokkulaan niin valinta ole selvä..ai niin kännykätkin ovat vielä dna:ta niin tulee laskua -20% vähempi.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 10.12.2011 kello on 23:26 ---Se on vain tuo peittoalue joka määrittelee aika paljon kenenkä operaattorin mobiilikaista kannattaa hankkia
--- Lainaus päättyy ---
Juuri noin ;D
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.12.2011 kello on 15:06 ---Varsinkin jos ja kun DNA:n peittokartta pitää paikkaansa ?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä DNA 3G kuului ainakin lokakuun alussa ongelmitta kattivankkurissa.
LMC-99:
Täytyypä tässä taas palata tuohon ATK-ongelmien pariin ..kysymyksillä?
-Tuota tuota, kun nyt nämä läppärit 2kpl pelaa tuolla uudella mokkulalla (asennus simppeli), mutta tuohon pöytäkoneeseen n.5v vanha ja käyttis vista, en ole sitä saanut pelaamaan että olisin päässyt sillä nettiin..taitaa olla jokin *itun esto tai muu sellainen että ei avaa sivuja??
-Ostanko uuden koneen ja jos niin millaisen..PC..Mac. .ja millä käyttiksellä untubi..linux..Win 7..huoh..!!!
kuulkaa tässä vanhalla menee tukka ihan sekaisin näissä ATK kiemuroissa, kun ei ymmärrä mistään mitään ja pitäis ymmärtää..
-Niin ja kahden viikon koe käytön aikana päätän otanko vai en..todennäköisesti otan tämän mokkulan, niin kun minulla on laajakaista ja sähköpostini samalta palveluntarjoajalta, niin meneekö myös s-posti katkolle kun irtisanon laajak. sopimuksen?
-Ja jos menee niin mistä uusi sähköposti?
Varmaan lisä kysymyksiä satelee kunhan nyt näistä edellisistä selviän :'(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta