Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
ATK-asiaa
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 9.12.2011 kello on 12:43 ---EN MAINOSTA mutta tälläisestä on kysymys, mikäli ymmärsin myyjää..kertoi myös tarkistaneensa kuuluvuuden alueellani joka pitäisi olla hyvä.
http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=527&type=handsetmodel
--- Lainaus päättyy ---
Muistuttaa Dna tarjoamaa novatelin mokkulaa joka on todella hyvä.Lisäksi tuossa on tuki ulkopuoliselle antennille.Jos asut kaupugissa nopeudet on yleensä kohdillaan mutta jos hiukan maalla niin ongelmia tulee.Kokeile ensin se 14 päivää ja sehän alkaa vasta kun olet lunastanut mokkulan.Mutta pidä huoli että palautat ennen kuin aika on kulunut umpeen niin ei tule ongelmia.Jos siis ei toimi edes välttävästi.
Minusta myyjän puheet on ihan liian optimistisia nopeuksien suhteen ja jos heiltä pyytää neuvoa miten nopeutta nostetaan heiltä loppuu tietotaito :(
Itse olen kantapään ja netin kautta opiskellut miten yhteyden saa toimimaan jos vaan on pieninkin toive että signaalia olisi tarjolla.
Edit:lisätty jos
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 9.12.2011 kello on 19:49 ---Itse olen kantapään ja netin kautta opiskellut miten yhteyden saa toimimaan jos vaan on pieninkin toive että signaalia olisi tarjolla.
--- Lainaus päättyy ---
Onko hyviä vihjeitä nopeuden nostoon? Jos saisi pysyvämmin nopeuden tuonne 7-10 M:n luokkaan!
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 9.12.2011 kello on 19:49 ---Muistuttaa Dna tarjoamaa novatelin mokkulaa joka on todella hyvä.Lisäksi tuossa on tuki ulkopuoliselle antennille.Jos asut kaupugissa nopeudet on yleensä kohdillaan mutta jos hiukan maalla niin ongelmia tulee.Kokeile ensin se 14 päivää ja sehän alkaa vasta kun olet lunastanut mokkulan.Mutta pidä huoli että palautat ennen kuin aika on kulunut umpeen niin ei tule ongelmia.Jos siis ei toimi edes välttävästi.
Minusta myyjän puheet on ihan liian optimistisia nopeuksien suhteen ja jos heiltä pyytää neuvoa miten nopeutta nostetaan heiltä loppuu tietotaito :(
Itse olen kantapään ja netin kautta opiskellut miten yhteyden saa toimimaan jos vaan on pieninkin toive että signaalia olisi tarjolla.
Edit:lisätty jos
--- Lainaus päättyy ---
DNA:n suurin ongelma on siinä, että ei ole kenttiä joka paikassa. On kokemusta, jonka sain purettua.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 9.12.2011 kello on 20:09 ---Onko hyviä vihjeitä nopeuden nostoon? Jos saisi pysyvämmin nopeuden tuonne 7-10 M:n luokkaan!
--- Lainaus päättyy ---
Enpä usko että mitenkään noin nopeaksi.. ??? Poikakaan ei ole saanut vaikka asuu keskustassa... :'(
Mutta jos tiedät mistä signaali tulee niin osta (oletan että sinulla on mokkula johon käy antenni) reititin johon mokkula käy ja siihen mokkulaan lisäantenni( ;)ylläripylläri) eli sellanen suuntaava jossa on paras vahvistus eli dB(suurin lukema taitaa olla paras).Sen laitat niin korkealle kun ilkeet ja johto sisälle mokkulaan niin avot.
Enempää ei voi tehdä notta siinä se.
Jos tulee kymysyksiä niin nämä kaiffarit tietää todella paljon enemmän...
http://www.3g-antennit.fi/category/1/mobiililaajakaista
Lisäksi sieltä saa tavaraa kohtuu hintaan.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 9.12.2011 kello on 13:31 ---Eikö DNA:lta saisi vastaavaan hintaan MF60 mokkulan, jossa olisi ilman lisäkustannuksia valmiiksi se Wlan max 8:lle yhtäaikaiselle käyttäjälle. Ja toimisi myös muualla kuin sen kotireitittimen piirissä.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan saakin, taas se toimiminen riippuu onko kenttää. Sitä ei DNA:llakaan ole jokapaikassa. Kuten muillakaan operaattoreilla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta