Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

ATK-asiaa

<< < (3/30) > >>

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  9.12.2011     kello on 15:08 ---Tällä nykyisellä kokoonpanolla antoi seuraavat luvut:
Nopeus 1,65 Mbps..
- jos tuo tilattu pääsee samaan tai enempi niin olen tyytyväinen ja jos vielä pelittää suuremmitta ongelmitta..pikkase n tuo 24 kk sopimus huolestuttaa.

--- Lainaus päättyy ---
  Minulla elisan nettitikku 1megan yhteydellä, mittari näyttää yleensä 1,2 megaa joka puolella Suomea, Kyllä tällä pärjäilee, esim. tämä video aukeaa soimaan noin 5-7 sekuntia klikkauksesta:
 Lisäys, onpas outoa kun laitoin vaan linkin, ja se tuleekin tuollalailla kuvana näkyviin, tuo aukeaa alle kolmen sekunnin.  http://www.youtube.com/watch?v=FlAiHc77rUM&feature=relmfu 

99:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies -  9.12.2011     kello on 17:35 --- Lisäys, onpas outoa kun laitoin vaan linkin, ja se tuleekin tuollalailla kuvana näkyviin, tuo aukeaa alle kolmen sekunnin. 

--- Lainaus päättyy ---

Tämä sivusto "upottaa"  viesteihin nuo videot jos laittaa suoran linkin, tämä vähentää turhaa klikkailua sivustojen välillä ;)

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies -  9.12.2011     kello on 17:35 ---  Minulla elisan nettitikku 1megan yhteydellä, mittari näyttää yleensä 1,2 megaa joka puolella Suomea, Kyllä tällä pärjäilee, esim. tämä video aukeaa soimaan noin 5-7 sekuntia klikkauksesta:

--- Lainaus päättyy ---

Kokeilin klikata tuota osoitetta ja minulla pelitti välittömästi ilman viivettä, saas nyt nähdä kuin tässä käy, kun lupasivat 1-15 megan välillä liikkuvan ,tosin sanoi että tuo 15 on teoreettinen?

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 -  9.12.2011     kello on 17:40 ---Tämä sivusto "upottaa"  viesteihin nuo videot jos laittaa suoran linkin, tämä vähentää turhaa klikkailua sivustojen välillä ;)

--- Lainaus päättyy ---
  En ymmärrä näistä mitään, mutta kiitos tiedosta. ;)

Mikäs on sitten sellainen linkki joka ei ole suora, ja jota sivusto ei upota? En oikeasti tiedä voiko näin kysyä...;)

... minulla oli aiemmin toinen virusturva kuin nykyinen  ja silloin mm. youtube videoiden aukeaminen kesti useita minuutteja. ... toisaalta silloin oli eri operaattori jonka todellista nopeutta osannut mitata, vaikka kyllä maksoin 1megasta vuosikausia. ;)

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  9.12.2011     kello on 17:50 ---Kokeilin klikata tuota osoitetta ja minulla pelitti välittömästi ilman viivettä, saas nyt nähdä kuin tässä käy, kun lupasivat 1-15 megan välillä liikkuvan ,tosin sanoi että tuo 15 on teoreettinen?

--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän sinulla näyttäisi olevan nopeus kohdallaan. Yritin laittaa tuon linkin vähän "vähemmän kuumana" eli jos menee yuo tubeen ja klikkaa sen siellä auki niin on hitaampaa. ..Ainakin minulla sen aukeaminen kestää muutaman sekunnin pidempään.
  Saattaa olla että tietoturvasysteemil läkin on merkitystä, käyhän se läpi linkin sisällön ennenkuin linkki aukeaa, eikös niin?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View