Ohi meni jo, kun en tiennyt. Jätän joku toinen päivä ostamatta. Tosin minulle sellaisia päiviä osuu kohdalle varmaan enemmän kuin ostopäiviä!
|
Ohi meni jo, kun en tiennyt. Jätän joku toinen päivä ostamatta. Tosin minulle sellaisia päiviä osuu kohdalle varmaan enemmän kuin ostopäiviä!
En noudata, en oikein pidä ajatuksesta,
Hassua, kun sattuu black fridaylle. Jolloin Apple myy tavaroitaan alennuksella, ainoana päivänä koko vuonna. http://store.apple.com/fi/browse/holiday/shopping_event on muuten vaikia pittää tuollaista päivää kun se ei ainakkaan minulla toimi! huuhaa mikä huuhaa.... paremmin toimisi älä ajattele mitään hyvää päivää
![]() paremmin toimisi älä ajattele mitään hyvää päivääSiispä ajattelemaan vain pahoja päiviä... ![]()
Lidlistä käyn ostamassa viikonlopuksi sapuskat mökille. Kalahallista ostan tuoretta kalaa. Puuilosta ostan nestekaasua autoon ja linnuille talipalloja, sekä ison taulun kehyksen. Niin taulun kehys ei tule linnuille.
![]() Niin taulun kehys ei tule linnuille. ![]()
Helppo noudattaa, kun jo eilen kävimme kaupassa viikonlopun ostoksilla!
![]() Siispä ajattelemaan vain pahoja päiviä...voipa sen noinki ajatella ..mutta jospa ei ajattele mitään, onnistuisko?? ![]() En oo viel mitään ostanu..enkä kyl tair tänään ostaakkaa..isäntä meni ruokakauppaan ja siten ei sit mitään muuta tänään tarvitakkaan
![]() Tuntuu kyl et täällä ihmiset noudattaa tuota "älä osta.." ..no Sipu tulee koht ni sit alkaa kassa kilahtaan ![]() Tulkaa Sipun kanssa la-saunaan Lemmille!
Tulkaa Sipun kanssa la-saunaan Lemmille! oltais tultu , mut pikku veikka täyttää pyöreitä ja meittii kaivattais sinne , jos ny ei mentäis veikan syntärei viettämään .. ois ollut todella hauskaa nähdät sinutkin migeli ![]() joskos toisten savusaunomaan sopiikos ? voipa sen noinki ajatella ..mutta jospa ei ajattele mitään, onnistuisko??Niinhän siinä kehotettiin... Mutta juu, onnistuuhan tuokin, itse asiassa töissä on pakkokin tehdä niin... ![]() Kyllä tuli pröystäiltyä osti 6e:lla ruokaa illaksi pysyy linjat kohdallaan.
Kyllä tuli pröystäiltyä osti 6e:lla ruokaa illaksi pysyy linjat kohdallaan. no kyl tuolla hinnalla mitä törsäsit ? ![]() |