rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Puhelimien hautausmaa  (Luettu 8114 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:20.05.2024 kello on 19:57
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Puhelimien hautausmaa
« : 22.11.2011 kello on 20:46 »
Perhana, kaikkea sitä tulee kerättyäkin.  No, onhan siinä mukana poikani ensimmäinen radiokin.
Mites muilla, lähteekö kierrätykseen vai piirongin laatikkoon?

Winemaker :D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.02.2021 kello on 15:51
Vs: Puhelimien hautausmaa
« Vastaus #1 : 22.11.2011 kello on 21:10 »
Valitettavasti muutaman kymmenen jälkeen: ulitsalle ! Venäjää ja tarkoittaa : kankhaalle !
Mitäs museota noista kannattaa tehdä ? Tekniikan Museokin on täynnä lahjoitettua elektroniikkaa jota ei voi pistää näytille kun kaikilla on nurkat tai ainakin lipastot täynnä tätä hömppää. Hukumme näihin "historiikeihin". Mut' säästele jos ne sulle jotain merkkaa! :-*

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:59
Vs: Puhelimien hautausmaa
« Vastaus #2 : 22.11.2011 kello on 22:01 »
Mulla on vanhat kännykät sievästi alkuperäisissä laatikoissaan ja kiikutettu navetan vintille.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:15
Vs: Puhelimien hautausmaa
« Vastaus #3 : 23.11.2011 kello on 15:17 »
Winemaker on ollut ajanhermolla jos oot ite käyttänyt jo tuota kenkälaatikon kokoista mallia. Oikealla näyttää olevan paras puhelin, mitä mulla on ollut ikuna koskaan. Mikä sen malli olikaan?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Puhelimien hautausmaa
« Vastaus #4 : 23.11.2011 kello on 17:27 »
Mulla oli kans kaksi tuollaista,- voi voi kun sais uutena vielä tuollaisen........

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:24
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Puhelimien hautausmaa
« Vastaus #5 : 23.11.2011 kello on 17:34 »
Eihän tuo mikään hautausmaa ole. Pikemminkin museo. Ja taitaa olla toimivia vehkeitä (jos akut ovat timmissä), paitsi tuo raahattava, kun 450Mhz ei toimi enää puhelintaajuutena.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:22
Vs: Puhelimien hautausmaa
« Vastaus #6 : 23.11.2011 kello on 19:06 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.05.2024 kello on 22:13
  • Tekniikan diletantti
Vs: Puhelimien hautausmaa
« Vastaus #7 : 23.11.2011 kello on 19:06 »
Winemaker on ollut ajanhermolla jos oot ite käyttänyt jo tuota kenkälaatikon kokoista mallia. Oikealla näyttää olevan paras puhelin, mitä mulla on ollut ikuna koskaan. Mikä sen malli olikaan?


Noksu 2110. Paras noksu ikinä. Kaikilla oli tollaset kun niitä ei saanut rikki millään.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:20.05.2024 kello on 19:57
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Vs: Puhelimien hautausmaa
« Vastaus #8 : 23.11.2011 kello on 19:41 »

Noksu 2110. Paras noksu ikinä. Kaikilla oli tollaset kun niitä ei saanut rikki millään.

Sydämmellisesti Tervetuloa Rauzi!

  • Vieras
  • Vs: Puhelimien hautausmaa
    « Vastaus #9 : 23.11.2011 kello on 20:46 »
    Noksu 2110. Paras noksu ikinä. Kaikilla oli tollaset kun niitä ei saanut rikki millään.

    2110i vuodelta -95 oli mun ensimmäinen kännykkä ja silloin intissä ihmeteltiin porukalla kun puhelin katkaisi puhelun kesken kaiken, ei saatu edes pizzaa tilattua portille yhdellä soitolla, silloinhan sitä luultiin sen johtuvan vain gsm-verkosta mutta se olikin antennivika, sen mallin tyyppivika.

    Puhelin maksoi muuten silloin tasan 5000 markkaa, se olisi nykyrahassa 1054 euroa, mutta se oli sitä aikaa kun pystyi sanomaan.... pappa betalar... ;D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 9.05.2024 kello on 22:13
    • Tekniikan diletantti
    Vs: Puhelimien hautausmaa
    « Vastaus #10 : 23.11.2011 kello on 21:28 »
    Sydämmellisesti Tervetuloa Rauzi!

    Kiitoskiitos. Vanhat tunnarit ja salasanat .info sivuille oli jo unehtuneet niin rekisteröidyinpä uudelleen. Kait ne olis kysymällä löytynyt mutta samapa tuo... Tartti tulla kun teltalla ei yksinkertaisesti voi kukaan olla sovussa kenenkään kanssa.

    Eka autopuhelin mulla oli 1981. ARP ja oikeen duplex ettei tarvinnu painaa tangenttia puhuessa ja vapauttaa kuunnellessa. Ja halpaa oli puhuminen sillä auton verran maksavalla vehkeellä. Ei maksanut kun 4,80 mk mineetti. Sillä minuuttihinnalla sai kaksi kessuaskia.


    (Herrajee, mun ikivanha teidentukko.com sähköpostiosoite näkyy toimivan edelleen.)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:06
    Vs: Puhelimien hautausmaa
    « Vastaus #11 : 23.11.2011 kello on 21:57 »
    Perhana, kaikkea sitä tulee kerättyäkin.  No, onhan siinä mukana poikani ensimmäinen radiokin.
    Mites muilla, lähteekö kierrätykseen vai piirongin laatikkoon?

    Winemaker :D

    Eihän sitä mitään pois heitetä - tiedä vaikka ajat tulee takas.  :P

    Kronologisessa järjestyksessään (muistaakseni) 8) Akuissa pysyy latausta sen verran, että voi todeta toimivan  ;D

    "Se voittaa, jolla on romuja eniten kuollessaan"


    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Puhelimien hautausmaa
    « Vastaus #12 : 23.11.2011 kello on 22:13 »
      Minkätakia puhelimia vaihtaa,toimiihan nuo vanhatkin !!

  • Vieras
  • Vs: Puhelimien hautausmaa
    « Vastaus #13 : 23.11.2011 kello on 22:43 »
    Eihän sitä mitään pois heitetä - tiedä vaikka ajat tulee takas.  :P
    Kronologisessa järjestyksessään (muistaakseni) 8) Akuissa pysyy latausta sen verran, että voi todeta toimivan  ;D

    "Se voittaa, jolla on romuja eniten kuollessaan"
    Mikäs Noksu tuo oli numeroltaan toi oikeelta 2 ylöspäin.Eikös siinä kääntyny nuo sivut silleen että tuli täysnäppäimistö jolla tekstailla.Ite aikoinaan himosin sitä mutta makso aikaste paljon. :(

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:24.02.2021 kello on 15:51
    Vs: Puhelimien hautausmaa
    « Vastaus #14 : 23.11.2011 kello on 22:53 »
    Eka Mobira maksoi 26000mk ,ja sain sen muka alennuksella18000 mk kun olin ostanut uuden vaunun samasta liikkeestä. Halpaa kuin mikä? Ja puhelutkin melkein ilmaisia ;D.